במרחק הליכה קצר מציון הרשב"י במירון, למרגלות ההר ואל מול נוף מרהיב ומרגיע ממוקם מתחם הצימרים "בנחת רוח". במקום 4 יחידות אירוח נקיות ומעוצבות המאפשרות לכם מקום טוב למנוחה ולשלווה. אירוח "בנחת רוח" מותאם לציבור הדתי ומיועד לזוגות, למשפחות ולקבוצות עד 25 איש. האירוח כולל לינה בצימרים המפנקים עם אפשרות לארוחת בוקר עשירה, בריאותית וכשרה למהדרין, עם טעמים גליליים מיוחדים. צוות המקום מעניק לכם יחס אישי חם ומציע לכם ליהנות משבתות וחופשות משפחתיות באווירה רוחנית ייחודית ומהנה. הנכם מוזמנים להתארח ביחידות הנופש המפנקות המשקיפות אל נוף עוצר נשימה ובקרבת המתחם בית כנסת, מקווה, מכולת וגינה ציבורית עם מתקני שעשועים לילדים.
לפרטים נוספים ומחירים, לחצו כאן - "בנחת רוח" בפורטל קופונופש כהלכתו.

חוויה רוחנית בגליל

אירוח במתחם הנופש "בנחת רוח" מאפשר לכם לבקר ולהשתטח על קברות צדיקים באזור, לרבות ביקור בקברו הידוע של ציון הרשב"י. גדולת קבר הרשב"י ידועה לאורך הדורות ואין ספור סיפורי נסים, נפלאות וישועות אירעו במקום. בנוסף, תוכלו להשתתף בטישים ובתפילות של האדמו"רים הידועים והרבנים המוכרים באזור אשר מתקיימים בשבתות יחד עם אלפי חוגגים. כמו כן, בסביבת מתחם האירוח נמצאים קברי צדיקים נוספים כגון: ציונו של ר' יוחנן הסנדלר, הלל ושמאי וקבר ר' יהודה בר עילאי. במרחק קצר תוכלו להכיר פינות חמד נפלאות עם מעיינות טבעיים ונחלים עם מים זכים ולבקר באתרי מורשת והיסטוריה החשובים לעם היהודי. נשמח להדריך ולהמליץ לכם על מסלולי טיול יפים, אטרקציות, מסעדות כשרות ופינות חמד שלוות.

שלווה ונחת רוח

יחידות האירוח של "בנחת רוח" שוכנות למרגלות הר מירון, ביישוב הדתי מירון. מבעד לפינת האוכל המשותפת תוכלו להשקיף מבעד לקירות הזכוכית על ההר והנוף המרשים. במקום 4 יחידות אירוח מפנקות ומאובזרות היטב עם מרפסת נוף, מטבח מצויד היטב, מיטה זוגית מפנקת להורים, ספות נפתחות ופינת ישיבה מעוצבת. לרשותכם שתי יחידות אירוח לזוגות- יחידה אחת מתאימה לזוגות המחפשים פרטיות ואינטימיות, ויחידה מרווחת נוספת לזוגות עם ילד או שניים. כמו כן, במקום שתי יחידות אירוח משפחתיות, האחת מתאימה ל- 8 אורחים ( 3 חדרי שינה), השנייה מתאימה לאירוח עד 10 אורחים. אגב, היחידה המשפחתית הגדולה כוללת 4 חדרי שינה, ביניהן יחידת הורים מפנקת במיוחד. יחידה זו מתאימה גם לאירוח 2 משפחות קטנות. בחצר המתחם ערסלים ופינות ישיבה למרגוע כך שתוכלו לנוח, לספוג את האווירה הרוחנית במקום ולהשקיף אל הנוף הבראשיתי והארץ ישראלי המרהיב.

בסיס יציאה נוח לטיולים

מתחם הנופש מהווה מקום נוח ליציאה לטיולים באזור. יש המגיעים אלינו על מנת להתחיל את הטיול בשביל ישראל בעוד רבים אחרים נהנים מנופש שלוו ויציאה לאטרקציות השונות באזור, בין היתר טיולים בשמורות הטבע הנפלאות ובהן נחלים, מעיינות, צמחייה עשירה ומרחבים ירוקים פתוחים. כמו כן, במרחק חמש דקות נסיעה תוכלו לבלות בבריכת שחייה מרווחת עם שעות נפרדות לנשים ולגברים ולצדה סאונה ומתקני נוספים. בנוסף, נשמח להמליץ לכם על טיפולי ספא הניתנים על ידי צוות מקצועי ומיומן, בתיאום מראש, בחדרכם או בקליניקה הפרטית של המטפל.