הזמרים בתל השומר

מתנדבי עמותת "לב נעמי שע"י חסדי נעמי" הגיעו השבוע לשמח את חיילי צה"ל שנפצעו במהלך מבצע "צוק איתן", בבית החולים תל השומר, כשהם מלווים במתנדבים - הזמרים ישי לפידות, ישראל פרנס, ישי ריבו, אברימי רוט ודניאל קרייטנברגר.

במשך מספר שעות הסתובבו המתנדבים בין המחלקות השונות, פגשו את החיילים, שמעו מהם חוויות משדה הלחימה ועודדו את רוחם עם משלוח מתוק ומכתבים.

המתנדבים שרו יחד שירי נשמה, ביניהם "וזכני לגדל", "גשר צר מאד" לצד שירים משמחים יותר - "עם ישראל חי", "מי שמאמין לא מפחד", ולא התפשרו על שירה בשתי קולות ועל ליווי מוסיקלי של נגן הגיטרה טל ברק שהצטרף אליהם.

במהלך המבצע, עמותת "חסדי נעמי" הרחיבה את פעילותה בשלל תחומים. מלבד ביקור בבתי החולים ושיח עם המשפחות ועם הפצועים, המתנדבים הגיעו לנקודות שונות בדרום וחילקו ערכות היגיינה ואוכל לחיילים, חילקו מזון למשפחות נזקקות מהדרום בצורה מוגברת, הקדישו את אולמות האירועים שבבעלותם, "ארמונות חן", עבור זוגות המעוניינים לקיים את שמחתם אך לא יכולים לעשות זאת בדרום בעקבות הנחיות פיקוד העורף וכן מארחים את ילדי הדרום במשחקייה מיוחדת.

יו"ר העמותה, הרב יוסף כהן, מעיד כי "מתחילת המבצע ראינו חשיבות רבה במתן עזרה ככל האפשר, בכל תחום שבו נוכל לסייע. כפי שנהגנו במבצעים ובאירועים ביטחוניים בעבר, אנו עושים גם כעת. יש דרום וצפון- אך לב יהודי אחד, שדואג ומחבק, ולכן המתנדבים שלנו נחושים לעשות ככל שניתן על מנת להקל על תושבי הדרום והחיילים. אני מייחל לבריאות החיילים ולשובם בהקדם, בשלום, ולשובו של השקט".