מהשוק ההודי בית החולים הישראלי
מהשוק ההודי בית החולים הישראליפלאש 90

מחקר חדש העוסק באיזון מיטבי של רמת הסוכר בדם לחולי סוכרת מתקיים בימים אלו במרכז הסוכרת בבית החולים "לניאדו" בנתניה.

כיום הטיפול הניתן לחולי סכרת הינו מוגבל ובחלקו כרוך בתופעות לוואי לא רצויות. דר' מרק ניבן, מנהל רפואי במרכז הסכרת בבית החולים לניאדו יבחן את השפעות תוסף המזון DbXell על רמת הסוכר בדם ואת האפשרות לאזן חולי סכרת באמצעות שימוש ב- DbXell .

בבית החולים מספרים כי תוסף המזון נרקח כבר לפני מאות שנים ע"י נשים בכפרי הודו והוא מכיל עשרה מרכיבים צמחיים ומשמש כבר עשרות שנים, את הרפואה האלטרנטיבית במזרח הרחוק לאיזון רמת הסוכר בדמם של חולי סכרת.

המחקר מבוסס על מחקר קודם שהתבצע בתוסף מזון דומה במחקר קליני מבוקר בחולי סוכרת בבית החולים 'מאיר' והוכח כיעיל משמעותית בשיפור איזון ערכי הסוכר בחולי סוכרת לא מאוזנים.

יצוין כי השימוש בתוסף המזון במחקר אושר ע"י משרד הבריאות בישראל והוא יתבצע בשיתוף פעולה עם פרופסור קובי ג'ורג', מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים "קפלן" שיבחן את השפעת ה-DbXell על מוליכי דלקת שונים בגוף.

מנהל המחקר, ד"ר מרק ניבן, מציין כי "בישראל חיים כיום כ-600,000 איש חולי סוכרת. סוכרת סוג 2 היא מחלה נפוצה שאפשרויות הטיפול בה מוגבלות. אני מאמין, על סמך מחקרים דומים שבוצעו בעבר, כי השערת המחקר שלנו תתברר כחיובית ונוכל לבשר לחולים כי קיימת אפשרות טיפול נוספת ובכך לשפר את איכות חייהם".