ט"ו באב הוא סיבה מצוינת למסיבה, הנה, אפילו הגמרא אומרת:

רבן שמעון בן גמליאל אמר, שלא היו ימים טובים לישראל כט"ו באב וכיום הכיפורים שבהן בנות ישראל יוצאות בכלי לבן שאולין כדי שלא לבייש את מי שאין לו וכו'. ובנות ישראל יוצאות במחולות בכרמים וכו' (תענית פ"ד א'; כו). מסעדות רבות אמצו את התאריך הרומנטי מהמקורות ומציעות מבצעים, שדרוגים והטבות לערב המסורתי:

לרגל ט"ו באב ערוץ 7 מפנק אתכם הזוגות.

רוצים לזכות בכרטיס זוגי לאחת המסעדות המופיעות בכתבה? מלאו את פרטיכם בתחתית הכתבה והשתתפו בהגרלה שתיערך בשעה 18:00.

ל'אנטריקוט הצרפתית בת"א: מה אתם יודעים על ט"ו באב?

מסעדת ל'אנטרקוט המשובחת מבית אלהמברה מכשירה עבורכם מחדש את תל אביב. המסעדה האגדית הייתה ידועה זה שנים כמובילת דעת וטעם אנין במיוחד. אלהמברה היוותה מוקד מפגש לכל אושיות הציבור דאז והשאירה אחריה טעם טוב ומשובח למסעדת ל'אנטרקוט – יורשת העצר. מסעדת ל'אנטרקוט הינה פנינה קולינרית בלב תל אביב שניחוחות של שאנז א ליזה עולים ממנה ומגדירים מחדש את הכשר והגורמה תחת קורת גג אחת, מרשימה במיוחד.

ל'אנטרקוט מזמינה את לקוחותיה לערב רומנטי ומיוחד בט"ו באב בין קירות צבעוניים בתל אביב האורבנית, ומאתגרת אתכם – עד כמה אתם מכירים את בני זוגכם?

לקוחות שיגיעו בט"ו באב, בהזמנה מראש בלבד, ויענו נכונה על סדרת שאלות ידע הנוגעות לבן הזוג, יקבלו קינוח זוגי – מתנה. לקוחות ל'אנטרקוט ייהנו גם מבר אלכוהול עשיר העומד לרשות הסועדים במחירים שווי נפש.

ל'אנטריקוט מגישה לאורחיה אווירת בראסרי צרפתית הבאה לידי ביטוי בתפריט מגוון הכולל מגוון מנות פתיחה גדול, עיקריות, בשריות, דגים וצמחוניות. המאפים והקינוחים המופלאים המוגשים במסעדה נאפים מדי יום בקונדיטוריה של המסעדה מחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

חידון ידע על בן/ת הזוג, ל'אנטריקוט
חידון ידע על בן/ת הזוג, ל'אנטריקוטצילום: יח"צ

"אחרי ניסיון של שנים ארוכות במסעדת אלהמברה וכעת גם בל'אנטרקוט", אומר אמיר שכטמן, מבעלי המסעדה, "הצלחנו להגיע לתמהיל המושלם של מיקום, טעם, איכות, כשרות ומחיר. כל לקוח שמגיע ל-ל'אנטרקוט, בין אם הוא סועד עסקית עשירה ב-48 שקלים ובין אם הוא מגיע לארוחת ערב מלאה, מקבל חוויה בינלאומית של טעמים, אווירה וניתוק קל מתל אביב.

רחוב אחד העם 28, תל אביב יפו, כשר בהשגחת הרבנות ת"א

ט"ו באב בצימעס* - יהודים חוגגים בארוחה זוגית במחיר רומנטי

צימעס, מסעדה יהודית מתחדשת בהרצליה, מציינת את ט"ו באב באופן מיוחד: תפריט יהודי רומנטי טעים במיוחד שכייף לחלוק אותו ומחיר מיוחד לזוגות, כדי לא לבייש את מי שאין לו...

תפריט הזוגות לט"ו באב המוצע ב 180 שקלים, הוא תפריט שכייף לחלוק אותו. הוא כולל  מבחר טעימות מקולקציית המנות היהודית ממבחר מטעמי המטבח האירופאי הפופולארי: 

לחם בצל-פלעצעל, חמוצי הבית, גפילט פיש או דג סלמון בחרדל ורוזמרין, כבד קצוץ, סלט ביצים, או חציל רומני, קרעפעלך ברוטב בשר, ורעניקעס תפ"א מטוגן. נקניקיות הבית עם כרוב כבוש, או שניצל וינאי/שניצל עוף/קבב רומני (לבחירה), צימעס ותפו"א, קראף יין הבית לבן או אדום וכמובן, קינוח זוגי – הפתעת שוקולד. 

ואגב אהבה יהודית: צימעס מזמינה זוגות להגיע בלבן, בדיוק כמו פעם, להצטלם יחד ולקבל את התמונות היישר למייל, פייסבוק או לוואטסאפ. הזוג שיפיק את התמונה המוצלחת ביותר, יזכה לארוחת מלכים זוגית מפנקת בצימעס.

באים בלבן ומצטלמים יחד
באים בלבן ומצטלמים יחדצילום: דניאל לילה

חגיגות ט"ו באב נמשכות בצימעס שבוע, מיום ראשון 10/08/14 ועד שישי 15/08/14, מחיר המנה הזוגית הוא 180 שקלים. רבקה רוזנבלט, השף והבעלים ושותפה לעסק יעקב אייזן, נחשבים למומחים בישראל לנבכי נפשו של המטבח היהודי. יחד החליטו לקרב את המטבח הזה, על אוצרותיו והתרבות שבו גם אל הקהל הצעיר, זה שמבלה בלילות ומחפש את הקשר הרגשי קולינרי לבית הסבא והסבתא. בחודשים האחרונים, פרקו ובנו את המסעדה מחדש, בעיצוב מרהיב ועכשווי, תוך שהם משאירים שריד מהעיצוב הקודם - פינה קטנה של נוסטלגיה מרגשת, מחווה מחויכת לשנות השישים והשבעים הצבעוניות, שלא ישובו עוד.

צימעס רחוב משכית 27 הרצליה כשרה בהשגחת הרבנות  בראשות רבה של העיר, יצחק יעקובוביץ' שליט"א