זאב
זאבחזקי עזרא

ח"כ ניסים זאב תקף את החלטת שר הפנים, גדעון סער, על פיה בני זוג מאותו המין של יהודים יוכלו לעלות לארץ על פי חוק השבות. ח"כ זאב מכנה את ההחלטה שערורייתית, זוועתית ואנטי-יהודית.

"החלטת שר הפנים מהווה עוד חוליה בשרשרת של חוקים ותקנות של הממשלה הנוכחית שבאו לפגוע בדת ישראל. יש בכך שבירת המוסכמות והסטטוס קוו שהתקיים בארץ מאז הקמת המדינה, ואין ספק שהחלטה זאת תמיט חורבן על התא המשפחתי היהודי", אמר ח"כ זאב.

"אבוי לנו אם כדברי השר אלו הם הבנים השבים לגבולם. הממשלה והממסד איבדו מזמן את הגבולות ואת הערכים הבסיסיים של העם היהודי, שעליהם זועק הנביא: שובו בנים שובבים, ארפא משובתכם", הוסיף.

לדבריו, "יש כאן מגמה ברורה לחולל מהפיכה אנטי-דתית שמשמעותה פגיעה קשה בשלמות העם, ואין ספק שהיא תיצור בעתיד בארץ ישראל שני עמים שיוגדרו האחד כעם היהודי והשני כעם 'ישראלי' במשמעות החילונית של המלה".

ח"כ זאב טען כי "התוצאה תהיה שבני העם היהודי לא יוכלו להתחתן זה עם זה אלא על פי תעודות יוחסין וכך נחזור למציאות שהיתה בתקופה שלאחר חורבן הבית הראשון כאשר עזרא הסופר בדק ביסודיות את תעודות היוחסין של כל עולי בבל ערב הקמת בית המקדש השני, וכך הוא נלחם בהתבוללות שפשתה בעם ובנישואי התערובת".

ח"כ זאב ציין כי, "השר סער תומך את החלטתו בפרשנות השגויה והליברלית כביכול לחוק השבות שיש ליישם את החוק ה'פותח את השערים לכל יהודי ללא אפליה', כאשר המציאות המרה שהוא פותח את שערי המדינה היהודית בפני גויים. מהראוי להזכיר לכבוד השר שבכל המדינות הדמוקראטיות בעולם אין חקיקה דומה, לפיה אזרח זר רוכש אזרחות של מדינת בן-זוגו באופן אוטומטית, אלא מקובל שבן זוג זר חייב להמתין מספר שנים לפני שירכוש זכאות לאזרחות".

עוד אמר כי "נראה שהחלטה אומללה זאת עשויה להשפיע על דרישות אויבינו להכרה בזכות השיבה של הפליטים הערביים שמשמעותה הכרה והענקת אזרחות ישראלית לכל הפליטים הפלשתינאים, בטענה שאם נותנים זכות לזרים להתאזרח בקלות כזאת מדוע שוללים מהפליטים זכות דומה".

לסיום אמר כי "הנורא מכל הוא שבהחלטתו המוזרה של שר הפנים יש כדי עידוד ומיסוד התופעה החדשה של משפחות חד-מיניות במדינת היהודים, ויש בה משום פירצה קשה בחומת הקדושה של עם ישראל".