טלוויזיה, מחשב או סמארטפון?

קבוצת ח.י., יבואנית ומשווקת LG בישראל, משיקה את ליין הדגמים החדש של מסכי הטלוויזיה לשנת 2014. הליין החדש כולל מסכי 4K, מסכי Full HD ומסכי OLED קעורים ושטוחים.

בשנת 2014 LG שמה דגש על פשטות השימוש במערכת ההפעלה, ומתמקדת בממשק ידידותי ויצירת חווית משתמש גבוהה. הליין החדש מושק תחת הסלוגן " פשוט לקבל יותר מה – Smart TV שלך"

בעידן בו הטלוויזיות הופכות להיות חכמות ומתוחכמות יותר ויותר, חשוב שהצרכן יידע לנצל את האופציות והתכנים המוצעים, וייצרוך אותן בצורה פשוטה, תוך שמירה על רמת חוויית משתמש גבוהה. LG מציגה את הדור הבא של מערכות ה-smart TV הקרויה webOS. ממשק המשתמש של מערכת ה webOS -עוצב במיוחד בכדי להקל על הצופה בביצוע כל פעולה - חיפוש, צפייה או משחק, וכל זאת במהירות ובפשטות, בדיוק כפי שהיה מצפה.

ממשק ידידותי ויעיל זה יאפשר לצופה, עכשיו יותר מתמיד, לקבל יותר מהטלוויזיה החכמה שלו. בשימוש הראשון תספק המערכת "סייען" בשם BeanBirdבדמות ציפור מונפשת מבדרת וידידותית. האנימציה נועדה לסייע בתהליך ההתחברות ועוזרת ללמוד על אופן השימוש דרך תהליך התקנה מהיר ופשוט.

מערכת ה-webOS , מבוססת על 3 ייתרונות מרכזיים: היתרון הראשון הוא Simple Switching - בעזרת ה- Launcher (משגר) ה"צף" על חלקו התחתון של המסך ומאפשר מעבר מהיר ונוח במקביל לצפייה בתוכן המשודר ומבלי לעבור דרך מסך הבית, ומאפשר בהצגה נוחה ופשוטה את השימוש ביכולות ה-Smart TV . המערכת מאפשרת דילוג מהיר ונוח בין תכנים, תכניות ואפליקציות לבין גלישה בדפדפן. היתרון השני הוא Simple Discovery - המערכת מפשטת ומעצימה את חווית השימוש ב -Smart TV.

חיפוש תכנים, בחירה וצפייה בהם נעשה בצורה נוחה גם על-ידי ביצוע חיפוש קולי בעברית בעזרת שלט המג'יק. בנוסף, תפריט Live Menu המציג את לוח השידורים האלקטרוני בשידורי עידן+, ומאפשר חיפוש וגישה לתוכניות האהובות במהירות ובנוחות, במקביל לצפייה בערוץ המשדר. היתרון השלישי הוא Simple Connection - מערכת ה- webOS תסייע בתהליך ההתקנה הראשוני ותזהה, מיד עם חיבור התקן חדש את סוג ההתקן, תקפיץ "הודעת חיבור" ותקשר אותה באופן מיידי אל המשגר בתחתית המסך.