רצועת עזה
רצועת עזהפלאש 90

חבר הכנסת אל''מ במיל' מוטי יוגב (הבית היהודי) קורא להכות בחמאס בעוצמה בעקבות ירי הרקטה לעבר הדרום.

"משחידש החמאס שוב את האש, האחריות הלאומית מחייבת לשוב ולהכות בו ללא רחם עד שיצעק ויבקש הפסקת אש", אמר ח"כ יוגב.

חבר הכנסת דני דנון (הליכוד) הגיב גם הוא לחידוש הירי וקרא לחסל את ראשי ארגון הטרור. "מספיק עם הגמגום וההשפלות, אם החמאס רוצה לבחון את הנחישות של מדינת ישראל יש לפעול בנחישות ובעוצמה למיטוט החמאס. צריך לחסל את ראשי החמאס. כל המבקשים ברעתנו חייבים לדעת בבירור מי תמיד מנצח".

סגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי (הליכוד) אמרה כי כל עוד תושבי הדרום ממשיכים לפחד, המבצע הצבאי לא הושלם. "מדינת ישראל לא יכולה להיות שבויה בידי חמאס. מבצע 'צוק איתן' חייב להסתיים בפגיעה אנושה ביכולות חמאס, חיסול צמרת השלטון של חמאס ובהשגת הרתעה", הוסיפה.

חברת הכנסת תא''ל במיל' מירי רגב (הליכוד) קראה לממשלה להורות לצה''ל לפעול בעזה עד למיטוט מלא של תשתיות הטרור החמאס. "הגיע הזמן שממשלת ישראל תעמוד בהבטחותיה לציבור, תשיב את הביטחון לאזרחי ישראל ותביא את השקט והפסקת ירי הרקטות לישראל בכלל ולישובי הדרום בפרט.

"נראה שאין דרך אחרת", הדגישה רגב. ''כל הניסיונות להגיע להסדר עם החמאס נסתיימו ונועדו לכישלון משום שמדובר בארגון טרור מסוכן שמטרתו להשמיד את ישראל. אנו עדים לכך שכל הגורמים הדיפלומטים גם לא יכולים להשפיע על ארגון הטרור".

חברת הכנסת אורית סטרוק (הבית היהודי) אמרה כי "עכשיו הכל תלוי בעוצמת התגובה של ישראל. על הממשלה להורות לצה"ל להגיב על כל ירי מעזה בעוצמה מכאיבה. חמאס צריך להבין בדרך הקשה שחוקי המשחק השתנו: מדינת ישראל לא תבליג יותר על פגיעה בביטחונם של אזרחיה".