בעקבות הלחץ מצד ארגון להב"ה על הזוג מחמוד ומורל והודעתו כי פעיליו יפגינו במטרה לסכל את חתונת השניים ביום ראשון הקרוב בראשון לציון, הודיעו היום (ה') צעירי מפלגת מרצ כי יגיעו להפגנה ויתמכו בזוג הצעיר.

יו"ר צעירי מרצ, תומר רזניק, אמר כי צעירי מרצ לא יאפשרו לימין הקיצוני, כלשונו, לסכל את החתונה המעורבת. "לא ניתן לימין הקיצוני לעצור את החתונה. נגן עליהם בגופנו אם נצטרך".

"בחירתו של הזוג לממש את אהבתם ולהינשא היא זכות אנושית בסיסית, ואף ארגון כהניסטי לא יכול לשנת את זה", הוסיף רזניק. "לא ייתכן ששמחות ואירועים של אזרחים יתקיימו בצילם של איומים והפחדות מצד ארגון שמנצל את חופש הביטוי כדי להסית ולהתסיס על רקע גזעני. על משטרת ישראל להבטיח את קיום החתונה, ועל בית המשפט לבחון את החוקיות שבפעילות ארגון להב"ה".

(צילום מסך: פייסבוק)

מכתבה שפורסמה הבוקר ב"ידיעות אחרונות" עולה כי למרות שההזמנה מנוסחת כביכול בשמם של הורי החתן והכלה המזמינים את האורחים לחתונת ילדיהם, אביה של הכלה מתנגד בחריפות לקיומה.

האב הבהיר שלא יגיע למסיבת החתונה, "היא יצאה איתו שנתיים מאחורי הגב שלי. בשום אופן לא מתאים לי שהבת שלי תתחתן עם ערבי. אבא שלו ניסה לשכנע אותי לבוא, אמרתי לו שאני לא רוצה לשמוע ממנו. אני לא משלים עם זה ואני לא בא. אני רוצה שהבת שלי תתחתן כדת וכדין, שרב יקדש אותה. זה אסון, זה עצוב. אמרתי לבת שלי שאתן לה מה שתרצה רק שלא תלך איתו — אבל היא לא מקשיבה. אי־אפשר לדבר איתה".