אלון דוידי
אלון דוידיפלאש 90

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, אמר בעקבות חידוש הירי לעבר יישובי הדרום כי שוב הוכח שחמאס ושאר ארגוני הטרור לא מעוניינים בהפסקת אש.

"יש להכות בחמאס מכה קשה ואיתנה, אשר תשנה את חוקי המשחק באופן נחרץ וגורף. כל תגובה אחרת, מלבד ריצוץ ראש הנחש השולט בעזה, אינה באה בחשבון ורק תחריף את המצב הקיים", טען דוידי.

"אני סומך על ראש הממשלה שידע להורות לצה"ל להכות מכה קשה ומידית בחמאס בתגובה לכל ירי לעבר יישובי הדרום", הוסיף דוידי. "כפי שנוכחנו היום, על תושבי שדרות והסביבה להמשיך ולשמור על אותה דריכות וערנות עליה הקפידו בשבועות האחרונים".

לדבריו, "חשוב לשמור על מרחק של 15 שניות ממרחב מוגן ולהימנע מלקיחת סיכונים מיותרים. הקפדה על הוראות אלה מנעו לא פעם ולא פעמיים פגיעות בנפש ואני מקווה ומייחל שזהירות זו תימשך גם עתה. אסור לזלזל בכך כי מדובר בעניין של חיים ומוות".

מחבלים שיגרו אחר הצהריים (שלישי) שלוש רקטות מרצועת עזה לעבר ישראל. 2 מהרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים באזור באר שבע ואחת התפוצצה באזור נתיבות. בצה''ל אמרו כי מדובר בהפרה ממשית של הפסקת האש.

בעקבות הירי לעבר שטח מדינת ישראל, צה"ל תקף ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר, כי "צה"ל נערך לאפשרות זו ונחוש להמשיך ולשמור על ביטחון תושבי מדינת ישראל".