על רקע סיומו של מבצע צוק איתן משיקה היום (ה') תנועת "ישראל שלי" קמפיין חדש - "מנותקים", שמגחך על ההערכות השגויות של דמויות מפתח במערכת הפוליטית לגבי תוצאותיה של תוכנית ההתנתקות.

באופן מכוון הקמפיין מתמקד בדמויות שעודן נמצאות במוקדי השפעה על תהליכים מדיניים עתידיים ולא עוסק בהתבטאויות של אישים כשאול מופז, שהיה איש מפתח בביצוע התוכנית אולם כיום אינו בעל כל תפקיד משפיע.

הדמויות שנבחרו לככב בקמפיין החדש הן שרת המשפטים ציפי לבני, שר האוצר יאיר לפיד ויו"ר האופוזיציה יצחק (בוז'י) הרצוג.

הקמפיין כולל משחק רשת הכולל את החידון "מנותקים - בדוק האם גם אתה מנותק" שבו נדרשים הגולשים לבחור את האמירה המופרכת ביותר מאלה שנאמרו טרם ההתנתקות על ידי אותן דמויות, חוברת שנקראת "התנתקות טובה לישראל" המתעדת את כל השבחים שהורעפו על התוכנית בטרם בוצעה וגולת הכותרת: סרטון אנימציה המציג את התמודדותן של הדמויות עם מבול הטילים מעזה שהגיע לשיאו בזמן מבצע צוק איתן. 

בין הציטוטים שיובאו בקמפיין - "ההתנתקות היא סיכוי יחיד לחיים נורמליים" שכתב העיתונאי דאז יאיר לפיד בטורו בעיתון ידיעות אחרונות, "ההתנתקות היא מעשה בעל חשיבות היסטורית אמתית להוצאת המדינה מהבוץ" שאמר ח"כ יצחק הרצוג והשרה לבני שטענה אפילו ארבע שנים אחרי ההתנתקות כי התוכנית הייתה "מעשה נכון מבחינה היסטורית וביטחונית".

​שרה העצני כהן, יו"ר תנועת "ישראל שלי" אמרה עם השקת הקמפיין כי "כל אזרח במדינת ישראל מבין שההבטחות שנתנו לנו לא התקיימו ורק הביאו עלינו אסון. רובינו התפכחנו אבל חלק מהאנשים שדוחפים היום למהלכים מדיניים נוספים הם אותם אלו שעל הטעויות שלהם אזרחי ישראל משלמים עד היום".

"האנשים שבחרנו להעמיד במרכז הקמפיין הם אלה שלא למדו לקח מהטילים על תל אביב ונתב"ג ורוצים שוב ללכת למהלכים מסוכנים לעתיד מדינת ישראל שיביאו לנו חס חלילה מנהרות טרור שייחפרו מקלקיליה אל ראש העין וכפר סבא. מבצע צוק איתן הוא רק עוד הוכחה אחת מני רבות שאסור להאמין להבטחות שווא אלו, ולהכיר בעובדה שרק אחיזה בשטח והתיישבות הן אלה שמונעות מהטרוריסטים לקבוע את סדר היום של תושבי מדינת ישראל".