אבי וורצמן
אבי וורצמןחזקי עזרא

סגן שר החינוך, אבי וורצמן (הבית היהודי) השתתף הערב (רביעי) באירוע הרמת כוסית בבית הכנסת "יחיאל" בראשון לציון. 

באירוע השתתפו ראש ישיבת ההסדר הרב שלמה לוי, יו"ר המועצה הדתית דוד שילה, חבר מועצת העיר עו"ד אלי יבלון יו"ר מועצת הסניף יעקב ברקוביץ', וחברת המועצה הדתית מיכל קלדון.

במהלך האירוע תקף וורצמן את שר הביטחון משה יעלון בעקבות דבריו נגד השר בנט, "אני יוצא בחריפות נגד ההתקפה הפרועה כנגד נפתלי בנט. ישנם אנשים שאולי לא זוכרים שבנט הוא חבר הקבינט הביטחוני שכל המידע חייב להיות פתוח עבורו".

עוד ציין וורצמן כי "עצם העליהום כלפי בנט מראה עד כמה אנחנו חזקים ומשמעותיים. לפי הסקרים עולה כי אחד מכל שישה אנשים מצביע לבית היהודי, זהו הלך הרוח בעם וזה דבר נפלא. המעשה אינו הגון ונפתלי בנט חזר והדגיש בתוך הקבינט שיש פה איום קיצוני על בטחון המדינה ואני מזכיר שמדינת ישראל יצאה להפסקת אש לפני שעסקו בפתרון המנהרות".

"אז במקום לתת תעודת הוקרה על כך שבנט מנע אסון בקנה מידה היסטורי גורמים פוליטיים בוחרים להתעסק בפוליטיקה קטנה". וורצמן הדגיש כי "בוגי הוא איש ראוי אבל השתמשו בו כאן בפוליטיקה זולה".

בנוסף מחה וורצמן על המתקפה נגד הרב הצבאי הראשי לשעבר אביחי רונצקי, "זהו אדם מדהים, איש ערכי עם מסירות גדולה לעם ישראל. לקחו את האדם הלא נכון ועשו לו רצח אופי".