גדעון סער
גדעון סערפלאש 90

צ'רלי ביטון, לשעבר מנהיג "הפנתרים השחורים" ופעיל חברתי, מברך על החלטתו של השר גדעון סער לעזוב את הליכוד.

"גם הוא מתפכח כמו משה כחלון, הם מבינים שהליכוד כבר לא ביתם של המקופחים במדינת ישראל, הליכוד מתרחק מהעם ובועט בהם", אומר ביטון בשיחה עם ערוץ 7.

הממשלה הנוכחית דואגת לעשירים בלבד, מאשים ביטון. "השותפות של נתניהו עם לפיד מוכיחה עד כמה המפלגות הגדולות מתרחקות מהציבור שקידם אותן, הם פוגעים באוכלוסיות החלשות, מחירי הדירות מאמירים, משפחות לא מצליחות לגמור את החודש והשכר בשפל. הם מפוררים את המדינה ונותנים רק לעשירים להתעשר ולעניים להתרסק".

צ'רלי ביטון מקווה שמשה כחלון יקים מפלגה שתרד אל העם, כלשונו, ותכבוש את לבם של אזרחי המדינה. "זו ממשלה מנותקת שרק מטילה מיסים, חוק מע"מ אפס לא מביא שום פתרון, שישווקו קרקעות לכל דורש, זה הפתרון.

"יש לנו חברי כנסת שמחזיקים שבע או עשר דירות, אז בטח שהם מתנגדים להורדת מחירי הקרקעות. גדעון סער הבין שזו לא הדרך הנכונה וצריך לחשוב על הציבור המקופח. אני מקווה שמשה כחלון יקים מפלגה שתרד אל העם ותייצג אותנו בכבוד".

השר סער מכריז: פורש מהפוליטיקה

אמש התייחס שר הפנים סער לפרישתו הדרמטית מהמערכת הפוליטית. "היום אני אדם מאושר וחופשי. אני נפרד באהבה וללא מרירות", אמר סער במהלך חנוכת מתנ"ס חדש בעיר לוד שייקרא על שמו של הזמר אריק איינשטיין ז"ל.

סער סיפר על הישגיו הרבים במערכת הציבורית. "הגעתי להישגים רבים ואני מספיק צעיר להתחיל דרך חדשה. אני רוצה להבהיר כי קראתי הבוקר את הפרשנויות - לא עזבתי כדי לחזור מחר בבוקר", הוסיף.

שר הפנים קיבל תעודת כבוד מראש העיר לוד ומקורבו, עו"ד יאיר רביבו. "הבוקר קמתי אחרי שעתיים וחצי שעות שינה. הרגשתי כמי שמשתחרר משירות מילואים ארוך של 20 שנה", סיפר סער בנאומו. "ברוך השם אני אדם מאושר, חופשי, בקרוב אני אפרד מהנהג המסור שלי דני ומהזקיף שנמצא מתחת לבית ושומר עלינו ולא יקראו לי כבוד השר".