יום הולדת לראש הממשלה

בלשכת ראש הממשלה בירושלים חגגו הערב (ג') יום הולדת 65 לראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם רעייתו שרה נתניהו ובנם יאיר. לחגיגת יום ההולדת הגיעו שרים, סגני שרים, חברי כנסת, יועצים ועובדי המשרד.

ראש הממשלה נתניהו הודה למשתתפים ואמר כי "המשימה הראשונה היא ראיית הנולד, אם אין ראיית נולד לא יכולה להיות תקומה, גם אין שום משמעות בחזון, אין שום משמעות לעשייה, אין שום משמעות לשום דבר, כי בסופו של דבר האירועים קובעים ושולטים בציבור שאותו אתה אמור להוביל - הדבר שנגזר ממנו זה מה אתה עושה אל מול העולם המתהווה, וכיצד אתה מבטיח את עתיד המדינה, ועתיד המדינה זה עתיד העם. אין בלת"ם - לא יהיה עם יהודי בלי מדינה יהודית, ולא תהיה מדינה יהודית אם לא נדאג לבצר אותה, להגן עליה ולבנות אותה".

"אני רוצה להודות לכם על התמיכה ועל הברכות. אני רוצה להודות לכם על השותפות, על היצירתיות, ויש דברים רבים שעוד לפנינו. אנחנו הולכים עכשיו למושב החורף; אנחנו, אני מקווה, נלך עוד להרבה מושבים", הוסיף.

נתניהו הדגיש כי "הדבר האחרון שאנחנו צריכים עכשיו זה בחירות, זה הדבר האחרון שעם ישראל זקוק לו כרגע. אנחנו רוצים להמשיך עם הממשלה הזאת, עם הכנסת הזאת, להמשיך להוביל את עם ישראל בדרך הנכונה, ויחד אתכם אני בטוח שנעשה את זה'', הוסיף.

שר התקשורת גלעד ארדן אמר כי "כמנהיג לאומי, בהשוואה בינלאומית, אתה למעשה רק בתחילת הדרך. כשמסתכלים על ווינסטון צ'רצ'יל ואתה אוהב מאוד לצטט אותו, הוא הרי נבחר לראשות הממשלה רק כשעבר את גיל 65; רייגן נשיא ארה"ב התחיל בעצם בגיל 70 ואריק שרון, נבחר כשאני עוד כיהנתי כעוזרו, רק בגיל 72, אז כמנהיגים לאומיים, הם רק התחילו אחרי הגיל הנוכחי שלך".