טיסה לחלל
טיסה לחלליחצ

כעת הם אחראיים על גורלה של הגלקסיה כולה, וכדי להצליח במשימתם הם צריכים לפתור חידות ומבוכים שהציבו בדרכם החייזרים הוורגגזיזיצים. 'מצודת החידות של הוורגגזיזיצים'. צבי ישראל, עם עובד.

***

פסטיבל 'בין שמים לארץ' יתקיים בימים שני-חמישי בשבוע הבא, כשבמרכזו יהיה נושא הנבואה. בפסטיבל ייערכו מופעי מחול וגם מוזיקה ותיאטרון הנוגעים בנבואה מזוויות שונות. לצד אלה, תתקיים תערוכת 'נביא-נביא' בבית טמפלרי ברחוב עמק רפאים, שם יהיו עבודות אמנות ומופעי מחול, קולנוע ומוזיקה. עד כ"ג במרחשוון.

***

'גרמניה, אחרת' הוא ספרו של העיתונאי אלדד בק, שעשה כמה וכמה שנים בגרמניה ומבקש לברר, 50 שנה אחרי כינון היחסים הדיפלומטיים עם גרמניה, עד כמה העם הגרמני מזדהה עם מדיניות המנהיגים שלו ואוהד את ישראל, והאם באמת כל כך כדאי להסתובב בברלין של היום. ואף מילה על מילקי. הוצאת ידיעות.

***

ברביעי בעוד שבועיים יתחיל פסטיבל הפסנתר ה‑16 במוזיאון תל אביב לאמנות. בפסטיבל ייטלו חלק למעלה מ‑180 אמנים ויועלו הפקות ייחודיות. אריאל הורוביץ יופיע עם 'דיוקן אמי', אתניקס תארח את אבנר חודורוב מ'משינה', עוזי נבון ישיר אריק איינשטיין, יהורם גאון ייתן הופעה וגם שולי רנד יחשוף שירים מהאלבום החדש שבדרך.

***

בכ"ה במרחשוון יקיים 'בית אבי חי' לרגל חג הסיגד אירוע שיציג את החיבור בין מסורת יהדות אתיופיה והתרבות הישראלית. בחגיגה ישתתפו אריאל זילבר, אבטה בירהון, רודי ביינסין ועומרי מור. קייסים יברכו ויפייטו. הכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי, ניתן להזמין כרטיסים מראש.

[email protected]