הטקס, אתמול
הטקס, אתמולצילום: לשכת סגן השר וורצמן

סגן שר החינוך, ח"כ אבי וורצמן (הבית היהודי), השתתף בטקס בראשון לציון בו חולק הטאבלט ה-10,000 לצוותי הוראה ממערכת החינוך.

מטרתו של המיזם, אותו מקדמים קרן "אתנה" בראשותו של אורי בן ארי, משרד החינוך והסתדרות המורים, הינה לחזק את המורים במדינת ישראל ולהעניק להם כלים להעצמה אישית, תוך קידום מעמדם.

השאיפה היא שכל מורה במדינת ישראל יצויד במחשב נייד אליו תלווה הדרכה מקצועית בת 120 שעות, שיעזרו לו להשתלב כמורה מתקדם, מתוקשב ובעל כלים עדכניים בהתמודדות עם מהפכת המידע וההתפתחות הטכנולוגית.

סגן השר וורצמן אמר במהלך הטקס כי: "המיזם מעניק למורים את הכלים הטכנולוגיים העדכניים ביותר שיאפשרו להם להמשיך ולהשקיע בחיזוק התלמידים. מטרתנו להמשיך ולחזק את המורים ולהגיע בפרויקט לכל מורה, גננת ומחנך בישראל. עד כה חולקו 10,000 טאבלטים אליהם התלוו הכשרות מקצועיות מהמעלה הראשונה. הכשרות אלה יהפכו את המורים ומחנכים לאיכותיים וטובים כך שיוכלו לתת מענה ראוי להתפתחויות הטכנולוגיות".

סגן השר קרא לחזק את מקצוע ההוראה ולפעול לכניסת אוכלוסיות איכותיות נוספת שישתלבו בו. "ההוראה היא העתיד של מדינת ישראל ועלינו לפעול לך שהכוחות האיכותיים ביותר בחברה הישראלית יצטרפו לאתגר העצום, ויהיו שותפים לחינוך ועיצוב הדור הבא".