מזהיר. חנין
מזהיר. חניןפלאש 90

בנו של ח"כ דב חנין (חד"ש) נעצר בקטטה האלימה שפרצה בצהריים (שלישי) בין אוהדי מכבי תל אביב להפועל תל אביב מחוץ לבית משפט השלום בתל אביב.

ח"כ חנין הגיב על מעצרו "נודע לי כרגע כי בני בן ה-18 נעצר בהפגנתם של אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לבית המשפט בתל אביב. אין לי כרגע פרטים נוספים וטרם עלה בידינו ליצור איתו קשר, אך מובן שאני דואג לו ומקווה שהעניין יפתר בהקדם".
"כאוהד כדורגל במשך שנים רבות חשובה לי הסובלנות במגרשי הכדורגל. אני דוחה על הסף כל שימוש באלימות בספורט הישראלי ומקווה שנצליח יחד, כחברה, לנקות את מגרשי הכדורגל מאלימות", כתב בדף הפייסבוק שלו. 

הקטטה החלה במקביל לדיון בהארכת מעצרו של אלרועי ידעי החשוד בתקיפת שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי, כשאוהדים רבים, מרביתם צעירים, הגיעו למקום כשהם חמושים בחגורות ובמקלות. 

תוך זמן קצר, התפתחה קטטה אלימה שנעצרה בעקבות התערבותם של אנשי אבטחה במקום. בתום האירוע, נעצרו שלושה אוהדים החשודים במעורבות בקטטה כשביניהם בנו של ח"כ חנין. 

מוקדם יותר, האריך בית המשפט בשלושה ימים את מעצרו של ידעי, האוהד החשוד שפרץ אמש למגרש במהלך הדרבי התל אביבי, תקף את זהבי וגרם לפיצוץ המשחק.