זירת הפיגוע הערב
באדיבות מועצת הר חברון

ראש המועצה האזורית גוש-עציון, דוידי פרל, קורא לממשלה להילחם בטרור בעקבות פיגוע הדריסה שאירע הערב (ד') באזור צומת גוש עציון, בו נפצעו שלושה לוחמי צה''ל באורח קל עד בינוני.

"פיגוע הדריסה הנוסף הערב מוכיח ללא כל ספק שאנו נמצאים בעיצומה של אינתיפאדה שלישית שאבו מאזן עומד מאחוריה באמצעות הסתה ועידוד מבצעי הפיגועים.

"אני קורא לראש הממשלה ולשר הביטחון להכות בנחישות ובעוצמה בפורעים המבקשים לעקור אותנו מאדמתנו. לצד המלחמה העיקשת בטרור עלינו להוביל מהלך לאומי של בנייה והתרחבות בירושלים, בגוש- עציון ובכל רחבי ארץ ישראל", דברי פרל.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ ניסן סלומינסקי (הבית היהודי) אמר כי "הגיע הזמן שנטפל בראש הצפע אבו מאזן ולבטל את כל גינוני הכבוד שהוא מקבל. כמו שבזמנו ערפאת דיבר שלום באנגלית ועודד טרור בערבית, כוחות הבטחון חייבים לפעול בנחישות ובמהירות מול גל הטרור שתוקף אותנו".

יו"ר ועדת הפנים ח"כ מירי רגב (הליכוד) הבהירה בתגובה לפיגוע כי נחישותה של המדינה להשליט את הסדר רק גוברת. "פיגוע הדריסה בגוש עציון לא ירפה את ידי משטרת ישראל וגורמי האכיפה לפעול ביד קשה נגד מפרי חוק ואלימות", אמרה רגב.

"אין שאלה מי חזק יותר. הניסיונות של אותם גורמי טרור לנסות להפחיד אותנו באירוע אחרי אירוע רק מגבירים את עוצמתה ונחישותה של המדינה להסדיר ולהשליט את הסדר והחוק על כל אזרחיה", הוסיפה.

ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, אמר כי "ארועי האלימות והטרור לא הובילו בעבר לשום הישג ולא יקרבו בהווה שום הישג. רבים משכנינו כבר מבינים זאת ומצליחים לחיות בשכנות טובה. מצער ומטריד שישנם כאלה שמאמינים בהכרעה באמצעות טרור".