פעיל הימין עו"ד איתמר בן גביר תוקף הערב (שבת) בחריפות את יו"ר ש''ס ח''כ אריה דרעי שטען כי עלייה להר הבית כמוה כאכילה ביום הכיפורים.

לדברי בן גביר, "דרעי שהביא עלינו את הסכמי אוסלו הוא זה שאחראי על שפיכות דמים של אלפי יהודים, עד היום אנחנו סובלים מההשלכות של מעשיו, ודאי שהוא לא יכול להטיף ליהודים העולים להר הבית". 

בן גביר ציין כי לצד העובדה ''שיש רבנים הסבורים שאסור להיכנס להר הבית, לכולי עלמא ברור שאסור לתת לאויבים להיכנס להר, זו ההלכה שאין גדול אחד בישראל שחולק עליה ולא ברור כיצד דרעי שכבר הביא עלינו את אוסלו, ואחראי להסכם ששפך דמם של אלפי יהודים, מעז בכלל לדבר ועוד להניף אצבע מאשימה כלפי יהודים צדיקים". 

פעיל הימין המשיך לתקוף את יו"ר ש"ס והזכיר כי לפני הבחירות דרעי אמר שדעותיו נוטות ימינה. "דרעי נשאר דרעי. תמיד לפני הבחירות הוא ימין ולאחריהן הוא שמאל. למעשה הכוח היחיד שלו הוא ההתחברות לשמאל, כך היה בעבר וכך יהיה בעתיד". 

בן גביר מתח ביקורת על עצם ההשוואה בין עליה להר הבית לאכילה ביום הכיפורים. "חבל עוד יותר שבראיון הוא לא נשאל האם מי שמסר שטחי מולדת ומסר נשק למחבלים דומה גם הוא למי שאוכל ביום כיפור, או שמא מי שהורשע בשוחד וקיבל דבר במרמה דומה גם הוא למי שאוכל ביום כיפור - מכל מקום את כל העבירות הללו עשה דרעי, והיה מצופה ממנו לשבת בשקט ולעשות תשובה אמיתית על החטאים שלו, ולא לחזור להיות אריה דרעי הישן - אהוב ליבם של אנשי השמאל והמחבלים מתוניס".