לא תומכים בזהבי, אוהדי בית"ר.
לא תומכים בזהבי, אוהדי בית"ר.דף הפייסבוק הרשמי של המועדון

לאחר פתיחת עונה נפלאה וכשבמשך שבעה מחזורים מאזנה בקטגוריית ההפסדים עמד על הספרה 0, בית"ר ירושלים הפסידה הערב (מוצאי שבת) את הפסד הבכורה שלה לעונת 2014/15 בליגת העל שבכדורגל.

הירושלמים עשו זאת דווקא לאחר ששלטו ברוב המשחק והגיעו למספר הזדמנויות לא רעות בכלל לשער, אך למרבה אכזבתם לא ניצלו זאת לשער יתרון ואולי אף ניצחון במשחק.

ההזדמנות הגדולה של הירושלמים הגיעה בדקה ה-13, כשקוראץ' הבית"רי העביר כדור רוחב אדיר ללידור כהן שמ-5 מטרים החמיץ את השער. בהמשך בית"ר כאמור הגיעה לעוד כמה הזדמנויות אך מזל רע, חוסר ריכוז ובעיקר יום גדול של שוער חיפה פרמיסאל קובאר מנעו מהצהובים שחורים שער במשחק.

הפועל חיפה שמוקמה לפני המשחק במקום האחרון בטבלת ליגת העל שבכדורגל, יצאה להתקפה אחרונה במשחק כשהשעון הראה 3 דקות בתוך תוספת הזמן. ללה קיבל כדור, נכנס למרכז הרחבה של הירושלמים ובעט לפינה של קליימן. שער ניצחון יקר ממש על סף השריקה לסיום. 

הפועל חיפה כבר לא במקום האחרון, בית"ר עדיין במקום הרביעי.

עוד קודם למשחק בין השתיים, יצא הקהל הבית"רי נגד ערן זהבי שהותקף במשחק הדרבי בשבוע שעבר וספג כרטיס אדום על הרחקתו בעקבות ההגנה העצמית שנקט. הקהל הבית"רי לא אהב את הרצון של השחקנים הירושלמים לעמוד דקת הזדהות עם קשר היריבה מכבי ת"א ואת התמיכה שלהם בו. 

בכל מקרה, עוד קודם לפתיחת משחקי המחזור הודיעו במנהלת הליגה כי הם אינם מאשרים את דקת ההזדהות שרצו השחקנים לעמוד לפני המשחק. לדבריהם "דבר זה עשוי להלהיט את הרוחות יתר על המידה".