אביו של החייל: הוא סיפר בצורה ברורה על אותם רגעים

הוריו של החייל יהונתן אהרוני שנפצע קשה באירוע הדריסה שאירע בשבוע שעבר בגוש עציון התייחסו הבוקר (ראשון) למצבו הרפואי של בנם ומתחו ביקורת על דברי הגורם הביטחוני ולפיו מדובר ככל הנראה בתאונת דרכים ולא בפיגוע.

אמו של החייל, יקרה, שיגרה עקיצה לעבר הגורם ביטחוני ואמרה כי כדאי שאותו גורם יתפלל שלא יהיו עוד תאונות דרכים, "אני מרחמת על אותו גורם. הוא מדבר מתוך אינטרסים צרים כדי לשרת את האג'נדה שלו".

היא קראה לאותו גורם להגיע לבית החולים ולהסתכל על בנה, "אני קוראת לו שיבוא להסתכל בבן שלי בעיניים, תחשוב שזה הבן שלך ואז תגיד שזו תאונה".

אהרוני הוסיפה כי עד עתה אף גורם צבאי לא בא לבקר את בנה. היא קראה לצבא: "תנו לבן שלי להתאושש ואחרי זה תדברו, אבל לרקוד על הדם ולנצל את המצב - אני בכלל לא מבינה את אותו גורם".

הורי החייל יונתן אהרוני

האב, רוני, אמר כי בנם נשלח על ידי צה"ל וממשלת ישראל לשרת את המדינה, "לצערנו הרב הדם של בננו זועק. אנחנו נמצאים פה שעות רבות בחוסר ודאות ואותו בן עוולה מסתתר תחת שקר גס כי מדובר בתאונה. זו לא תאונה, הכל מתוכנן ורואים זאת בסרטונים השונים שמופצים ברשות הפלסטינית".

"מדובר ברצח לשמו ואות וגורם שנותן רוח גבית למחבל שיידע שהיום אנחנו בחזית ומחר הוא וילדיו יהיו בחזית".

האב סיפר בהמשך לכתב ערוץ 7 כי באותו ערב, לאחר שבנם הובהל לבית החולים הוא עדיין היה בהכרה והוא סיפר על האירוע, "הוא ציין בצורה ברורה: ראיתי את העיניים של הרוצח הזה ושמעתי את המנוע של הרכב כשהוא מאיץ כדי להיכנס בנו ונכנס בנו באופן מובהק עד ששלח אותנו לעזאזל. הורידו אותנו כמו כדורי באולינג".