נועה אייל ז"ל
נועה אייל ז"לבאדיבות המשפחה

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד דניאל ויטמן ועו"ד ענת גרינבאום, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דניאל נחמני, תושב ירושלים בן 38, בגין רצח בכוונה תחילה של הנערה נועה אייל ז"ל וכן בגין מעשה סדום ואינוס.

נחמני, ששמו הותר בצהריים (חמישי) לפרסום, מואשם כי לפני 16 שנים אנס ורצח ביער רמות את הנערה נועה אייל ז"ל שהייתה אז בת 16.

פיענוח הרצח התאפשר באמצעות שימוש בדגימת DNA שנלקחה מיריקה שירק נחמני.

על פי כתב האישום, ביום 22.2.98, בשעה 23:53, ישב נחמני ברכב בכיכר הדוידקה ברחוב הנביאים בירושלים, בסמוך לתחנת האוטובוס של קו מספר 36, שיעדו רמות. הרכב היה מונע ונחמני ישב במושב הנהג והמתין.

בסמוך לשעה 23:55 הגיעו נועה אייל ז"ל ובן זוגה, אשר שבו מבילוי משותף, לכיכר הדוידקה. שם, התפצלו השניים, אייל רצה לעבר תחנת האוטובוס, אשר בה אמור היה לעצור, בתוך דקות, האוטובוס האחרון לביתה שברמות.

כאשר הגיעה אייל לתחנת האוטובוס, היא ניגשה, מסיבה שאינה ידועה, לרכב בו ישב נחמני, פתחה את הדלת שליד מושב הנהג, החליפה עמו מספר מילים, בסיומן אמרה אייל לנחמני: "תיסע אחרי האוטובוס כשהוא יבוא" וחזרה לעמוד בתחנת האוטובוס.

לאחר מספר דקות, ניגשה אייל בשנית לרכב, שוחחה עם נחמני ואז פתחה את הדלת הסמוכה למושב הנהג, נכנסה לרכב וישבה לידו. אז, עזב נחמני את המקום ברכבו, בנסיעה לכיוון רמות.

כאשר התקרב נחמני עם רכבו ליער רמות, סטה נחמני מהכביש הראשי ונכנס עם הרכב לשביל המצוי בתוך יער רמות. שם, עצר נחמני את הרכב ובדרך שאינה ידועה למאשימה, יצאו הוא ואייל מהרכב. מיד לאחר מכן בוצע האונס והרצח.

הפרקליטות מבקשת לעצור את נחמני עד תום ההליכים.