בפעולת פתיחה
בפעולת פתיחהצילום: מיכאל שלר

מדריכים בסניף אריאל פתח תקוה - כפר גנים מצאו דרך מעניינת לפתוח את חודש ארגון - הם הזמינו את החניכים למפקד פתיחה, פעולה ואפיית פיתות בטאבון. 

"לפני כמה שבועות ישב צוות ההדרכה וחשב על פעילות מיוחדת לפתיחת חודש ארגון", מספר הקומונר, מיכאל שלר לערוץ 7. "אחד המדריכים העלה רעיון לעשות מפקד פתיחה מלהיב, עם הרבה מוראלים ולאחריו לעשות פעולה בנושא חודש ארגון ואפיית פיתות בטאבון. כמה ימים לפני פעולת הפתיחה הלכנו לכל בתי הספר בעיר, חילקנו להם סוכריות והודענו על הפעילות. בנוסף, דאגנו לתלות מודעות בשכונה שכולם ידעו שנפתח חודש אירגון של התנועה".

שלר מוסיף, "מבחינה לוגיסטית, זה דרש מכל מדריך לשלם עבור החומרים, לנפות כמות גדולה של קמח, להכין כמה נגלות של בצק, למצוא עצים למדורה ולעשות קניית ציוד. חוץ מזה, היינו צריכים לגייס שני בוגרים שיבואו לעזור לנו לתפעל את הטאבון".

מה היה הרגע הכי משמח שזכור לך מהערב?

"במהלך הערב הלכתי לסופר לקנות עוד שוקולד למריחה, כשחזרתי היה כיף לראות מהצד את כל החניכים מכינים את הפיתות ביחד, אוכלים אותם בחיוך. לראות את הגיבוש הסניפי והאווירה שנוצרה".

מה היו תגובות החניכים?

"החניכים ממש נהנו, כולם אמרו תודה רבה, היו הרבה חניכים וכולם לא רצו ללכת הביתה ולהמשיך את הפעולה. אחד החניכים בא אלינו אחרי הערב ואמר שכבר הרבה זמן הוא לא זוכר כזאת פעולה מושקעת וכיפית, ואחרים שלא יכלו לבוא היו מבואסים שהם הפסידו כזאת פעולה. בקיצור, היה ערב מטורף ומלא חוויות שאני בטוח שהחניכים לא ישכחו בזמן הקרוב".