רייט. לא עזר
רייט. לא עזרצילום: עודד קרני

עברו חודשיים מפתיחת העונה ומי בכלל זוכר שבתחילתה הפועל ירושלים עוד ניסתה להגיע למפעל היורוליג האירופי?

הקבוצה האדומה מהבירה שראשיה הודיעו כי נבנתה העונה לאירופה, נמצאת עכשיו רחוקה מאוד משם. אחרי ההפסד אמש לבאנביט הטורקית במפעל היורוקאפ המשני בחשיבותו, עבור ירושלים העפלה לשלב הבא במפעל כמעט ובלתי אפשרי.

מעט מאוד אוהדים יצאו מהבית בשביל לעודד את האדומים בהיכל הפיס ארנה שבירושלים, כנראה שהמצב הביטחוני המתדרדר הוא זה שגרם לאוהדים שלא להגיע למשחק. אין ספק כי אמש ירושלים הייתה צריכה מאוד את אוהדיה.

המשחק נפתח טוב עבור האדומים מהבירה כשעלו ליתרון 1:8, אך הטורקים נכנסו למשחק היטב ובעזרת שליטה מוחלטת בכדורים החוזרים מתחת לסלים הצליחו להישאר לכל אורך שלושת הרבעים צמודים למקומיים הירושלמים.

מי שעוד ניסה להציל את האדומים היה ברייסי רייט הנפלא, כשבסיום הרבע השלישי נתן יתרון 4 נקודות לקבוצתו. 

הרבע הרביעי והמכריע היה נוראי עבור האדומים כשההגנה הנפלאה של האדומים נעלמה כלא הייתה, מה שאיפשר לטורקים לקלוע סלים קלים ובכך לנצח את המשחק. בסיום - 82:78 לטורקים.

ראשי האדומים כינסו לאחר המשחק ישיבת חירום בהם דנו בדבר חיזוק אפשרי של הקבוצה. חמישה הפסדים וניצחון אחד במפעל האירופי עשו את שלהם והבוקר כבר הודיעו בהפועל "פופס מנסה-בונסו חתם בקבוצה".

הפאוור-פורוורד הבריטי כבר ניסה להרשים בעבר הלא רחוק את מכבי תל אביב, אך נכשל בבדיקות הרפואיות. כעת מגיע הבריטי לאחר עונה טובה בגלאטסראיי הטורקית כשהעמיד ממוצעים של 8.9 נקודות ו-6.2 כדורים חוזרים.

האם זה מה שהיה חסר לאדומים?

מנסה בונסו. יחזק?
מנסה בונסו. יחזק?רויטרס