שלי דדון
שלי דדוןבאדיבות המשפחה

במסגרת מענה לשאילתות דחופות במליאת הכנסת, הבהיר השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' כי שיחתה האחרונה של שלי דדון הי"ד שפורסמה בשבוע שעבר, לא הודלפה ע"י המשטרה.

ח"כ יפעת קריב (יש עתיד) שאלה את השר מעל בימת הכנסת, "ביום רביעי האחרון פורסמה בתקשורת, בניגוד לבקשת המשפחה, הקלטה של נערה שנרצחה. מדוע הודלפה ההקלטה לתקשורת בניגוד לבקשת המשפחה?"

השר אהרונוביץ' השיב, "את רומזת שהקלטת שפורסמה הועברה לתקשורת עי המשטרה. הרמיזה היא שהמשטרה הדליפה. אני מבקש להבהיר: דוברות המשטרה לא מסרה לתקשורת את הקלטת ומביעה צער על ההדלפה. ככל שידוע למשטרה, לא מדובר בהדלפה מהמשטרה. המשפחה יכולה לפנות למח"ש אם היא חושדת במשטרה. חשיפת חומרי החקירה בתקשורת נצרבת בתודעה כהדלפה של המשטרה על אף שהדברים אינם נכונים. מעורבים גורמים נוספים ולא ניתן לשלול שהעברת המידע לתקשורת נעשית עי עורכי דין וסניגורים מהפרקליטות. "

ח"כ קריב הוסיפה "אני מאוכזבת מתשובתך, אתה מאשים את הפרקליטות? את בתי המשפט? את מי אתה בעצם מאשים? התשובה שהיית צריך לענות היא שצריך לעשות בדק בית."

השר אהרונוביץ' השיב, "אם יש קמצוץ של דברים לא אמתיים את או מישהו מטעמך יכול לפנות למח"ש. היזהרי בלשונך, אני בדקתי ואת לא, החומרים נמצאים גם אצל גורמים נוספים. בואו נבדוק יחד אצל איזה גורמים נוספים מופיעים החומרים. לא צריך להאשים את המשטרה."

בהקלטה של שיחת הטלפון האחרונה שלה עם בת דודתה טלי, זמן קצר לפני שנרצחה במגדל העמק, נשמעה דדון אומרת "אני על מונית, אחת המפחידות... אני לא נושמת. ביי".