עמיעד טאוב, יו"ר מועצת ראשי הסניפים ויו"ר סניף הבית היהודי במודיעין הודיע הבוקר (שני) על כוונתו להתמודד בפריימריז של הבית היהודי.

טאוב, בן 37 נשוי ואב ל-4. תושב מודיעין ויו''ר סניף הבית היהודי המקומי הינו בעל תואר שני במנהל ציבור מאוני' בר אילן, קצין במיל שכיהן במספר תפקידים ציבוריים, ביניהם יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר-אילן, סגן יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית ועוד.

טאוב, הבעלים של חברת ''עט תקשורת'', הוא פובליציסט בעלון מצב הרוח ודירקטור במספר חברות. הוא היה שותף במאבק להורדת שכר הלימוד של הסטודנטים, ייסד אמנת הסטודנטים המשרתים במילואים, הקים מערך סיוע לעורף ולחיילים במסגרת מטה ''חזקים ביחד'' במבצע צוק איתן ופעיל בארגון ''שבילי אופק'' המסייע למשפחות לאחר משבר רפואי ולציבור הנכים תוך מתן דגש על הילדים המיוחדים במסגרת זו סייע לעשרות משפחות וקידם חקיקה ושינוי תקנות בתחום.

"החיבור לשטח" אמר היום טאוב, "נותן את הפרספקטיבה הטובה ביותר לצרכים של הציבור, כמי שמחובר לשטח וצמח מתוכו, וכן לאוכלוסיות המוחלשות ולצרכיהם אני מאמין שאנו יוצאים היום לדרך שבסופה נצליח להשפיע על הדברים היום-יומיים שחשובים לכולנו, ובעיקר בנושאים חברתיים החל מדאגה לנכים ולילדים מיוחדים וכלה ביוקר המחיה או יוקר הדיור, בעיות שנכונות לכלל הציבור".