למשפחת גולן מרמת מגשימים סיפור לא פשוט – להורים אוהד ומרים שלושה ילדים – הבן בן ה-10 מתמודד מיום היוולדו עם מחלת כליות וחיי ההורים מתנהלים כבר שנים על הקו שבין בית החולים "שניידר" בפתח תקווה לביתם שברמת הגולן.

אם לא די בכך, קיבלו ההורים בתחילת הקיץ את הבשורה הקשה כי בנם הקטן, רואי בן ה-5, חולה בסרטן הדם - לוקמיה.

ההתמודדות היא קשה ומספר עמותות מנסות להקל, כל אחת בדרכה, על התמודדותה של משפחת גולן. "להושיט יד", "חיינו", "אור מנחם", "חיים" ועוד מקיפות את המשפחה ומסייעות, בראשן - עמותת "עזר מציון" שבנוסף לבנות השירות המקיפות את רואי, מעמידה העמותה לרשות המטופלים את בית אורנית, מעון חם למשפחות אונקולוגיות שגרות רחוק, עם פעילויות רבות לילדים ולהורים.

באחת הנסיעות מבית החולים בפתח תקווה לגולן שמע האב אוהד את ''גם כי אלך'' שיר של הזמר ישי ריבו המדבר על התמודדות ואמונה, ומאז מלווה אותם השיר ברגעי ההתמודדות הקשים.

כדי להוקיר תודה לעמותת ''עזר מציון'' ולעודד את הבן הקטן, החליט האב לפנות לזמר ולבקש להקליט את השיר יחד איתו במטרה להכין קליפ עם תמונות של רואי וצילומים מההקלטה שיעלה לתודעה את פעילותה של העמותה שכה מסייעת למשפחה.

ריבו נענה בשמחה למשימה ואף הגיע במיוחד לרמת הגולן להקליט את השיר יחד עם האב אוהד, "פאוזה בית הפקות" שבכפר חרוב נרתמו למשימה, העמידו לרשותם את אולפן ההקלטות ואת חברת הפקות הוידאו שלהם והפיקו בעבור משפחת גולן את השיר ואת הקליפ שעלה בימים האחרונים לרשת.