זקן ואולמרט באחד הדיונים האחרונים בביהמ"ש
זקן ואולמרט באחד הדיונים האחרונים בביהמ"שפלאש 90

ההתפתחויות האחרונות במשפט אולמרט עם חשיפת הקלטות שולה זקן מחזקות את ההפנמה העמוקה שאכן, מדינת ישראל לא רק קמה בנס גלוי אלא גם מתקיימת בנס גלוי.

כששומעים ראש ממשלה שמלחשש עם ראש לשכתו מזימות להסתרת והעברת כספים כאילו היה מדובר באל-קפונה שמעביר הוראות לאחרון שכירי החרב שלו מבינים מה באמת העסיק את האנשים שהחזיקו בשרביט הנהגת המדינה שלנו. המסקנה מכך חייבת להיות: אין זאת כי אם יד האלוקים היא המנהיגה את מדינת ישראל, היא ואין בלתה.

זה הרי לא ייתכן שראש ממשלה ילהג עם ראש לשכתו על ראש ממשלה לשעבר ויאמר משפט כמו "את יודעת שברק ביקש את האאודי A8, את יודעת למה? כי לי יש אאודי. רק מתוך קנאה שאני נוסע באאודי A8". ממש לא משנה אם הטענות אמיתיות. זה מה שמטריד ראשי ממשלה כאן? באיזה אאודי הם נוסעים? לתומנו חשבנו שמוחם מלא בהגיגים סביב ביטחונם של אזרחי ישראל והבטחת עתיד טוב יותר לכולנו.

וההקלטות הנוספות שנחשפו? מישהו יכול לישון בשקט בלילה כשהוא שומע את ראש הממשלה לשעבר, זה שאמור היה להרים את הטלפון האדום בשתיים בלילה (כך מכנים זאת), אומר לרל"שתו "סיכמתי עם אונגר, אני אומר לך - אם אדם אחד בעולם יידע את זה, זה לא יהיה, אבל אני סידרתי לך שאת תקבלי כל חודש 10,000 דולר, אבל הוא לא מוכן להעביר את זה ישירות לחשבון שלך, הוא לא רוצה להסתבך, צריך עוד חשבון, אולי בחוץ לארץ, של מישהו שהכסף יעביר דרכו, הוא יעביר לו, את תקבלי 10,000 דולר משם וזהו, נקודה. זה הסיכום שלי איתו, שעד שאת גומרת את העונש שלך, מתי שלא יהיה, 10,000 דולר הוא מעביר לך... אני דאגתי ל־10,000 דולר. נקודה", כשאלו דבריו של המנהיג של כולנו אתם רגועים?

אלו האנשים שאמורים היו להחליט אם לחלק את הארץ או להשאיר אותה שלמה??? האנשים הללו הרי ימכרו את אימם ואת ערש הולדתם הערכית למי שישאיר להם מתחת לשטיחון שבכניסת הבית שלהם מעטפת דולרים שמנה יותר.

אין תשובה חזקה מההקלטות הללו לטענותיהם של אנשי סאטמר, נטורי קרתא וצוררי הציונות. הרי עכשיו, כשאנחנו מבינים מה באמת מסתובב בראש של (חלק ניכר מ)מנהיגנו – מחלקות ראשונות, סוויטות יוקרה, רכבי פאר, שימון אנשים נכונים בשטרות נכונים, תככים ומזימות וממש לא מה שהיינו רוצים שיהיה אצלם בקופסא - לא נותר ספק: אם ה' לא היה חפץ במדינה הזו היא לא הייתה מוקמת ואם הוא לא היה שומר עליה במלחמה ובעיתות שלום (ואולי בעיתות שלום יותר מאשר במלחמה) היא הייתה פשוט קורסת או נמכרת לכל המרבה במחיר.

נס גלוי מחזיק אותנו כאן בכל יום ויום ורק שקר נורא מאפשר לנטורי קרתא שלא לראות זאת.

מי יודע, אולי נכון לקרוא את התמלולים הארוכים של הקלטות זקן ואולמרט במסגרת אירועי יום העצמאות, לחיזוק האמונה והביטחון.