מנחם בן
מנחם בןפלאש 90

העיתונאי מנחם בן מבקר היום (שני) בטור חריף בעיתון "הארץ" את תופעת ההומוסקסואליות שתופסת תאוצה בגיבוי מלא של כלי התקשורת בעלי אג'נדה ברורה.

בן מציין את הפרשיות האחרונות בעולם הספורט, בצבא ובמשטרה, "אתה קורא ושומע ומבין שאנחנו נמצאים עמוק בתוך מציאות סדומאית, גם מעבר לעבירות הפליליות. ההומוסקסואליות כובשת חלקים נרחבים בחברה הישראלית. בצבא, במשטרה, בספורט. זה כבר לא רק האמנים בחלקם".

בן טוען במאמר כי הטפה הומוסקסואלית ותעמולה הומוסקסואלית (מן הסוג הנפוץ ב"הארץ") וטרור תרבותי הומוסקסואלי (מן הסוג שמפעיל בהתמדה גל אוחובסקי) הביאו למציאות שבה ההומוסקסואליות הולכת ומתפשטת באין מפריע, ואם לא נעצור את התופעה אולי נגיע למצב שאותו תיאר לאחרונה ירון לונדון (ללא כל הסתייגות מצידו) ועל פיו 75% מתושבי השכונה שבה הוא גר בשינקין בתל אביב הם הומואים. 75% ואף אחד לא מרשה לעצמו להזדעזע, להירתע, להגיד שמשהו אצלנו השתבש באופן חמור.

לאחר שמדגיש בן כי אין לו בעיה אישית עם אותה קבוצה הוא קובע, "יש לי בהחלט טענה כבדה לעצמנו, כחברה ישראלית,שאם לא תשים הגבלות על התפשטות ההומוסקסואליות היא עלולה להיהפך כולה (להוציא איים חרדיים ודתיים מובהקים) לאותה גזרת שינקין עם 75% ההומואים שתיאר לונדון".

"אם יותר ויותר צעירים יודחו, יפותו, יתועמלנו לתעל את התשוקה המינית שלהם לגברים, אז יאבד מן העולם הדבר הנפלא שקרוי תשוקת איש לאישה. ממש כפי שתשוקת הממתקים, שלובתה על ידי מציאות ממוסחרת עד דכא, ומסעי פרסום פתיינים ומדיחים, הפחיתו את אהבת הפירות והתשוקה לפירות. ילד שהושחת טעמו, יעדיף שוקולד על תות שדה, וצעיר שהושחת טעמו יעדיף גבר על אישה. לא הייתי רוצה לחיות בחברה ששכחה את טעם הפירות, ולא הייתי רוצה לחיות בחברה ששכחה את טעם התשוקה לנשים. וברור לכל מי שעיניו בראשו שההטיה להומואיות היא הטיה תרבותית לגמרי, וכל הטענה שמדובר ב'נטיה גנטית' היא טענת הבל שקרית...

מדובר במפורש בהטיה תרבותית, המושפעת מאווירה, ממושגים שהוטו, מתודעה ששונתה, מתעמולה הומואית מתמדת הזורמת אלינו מאינספור ערוצים, רמיזות והטיות, קובע בן.

הוא קורא להחמיר את הענישה על אונס הומוסקסואלי, "משום שהפגיעה כאן היא פגיעה גם בזהות המינית של האדם. מישהו מנסה לשדוד מאיתנו לא רק את גופנו אלא גם את הזהות המינית שלנו, ואת זה צריך לבלום באמצעים חוקיים מידיים".