הרבנית יהודית שילת
הרבנית יהודית שילתצילום: פייסבוק

לקראת הפריימריז בבית היהודי, יהודית שילת, יו"ר פורום ''תקנה'' המתמודדת בימים אלה על מקום ברשימת המפלגה לכנסת, אומרת כי חשוב שיהיו מועמדים חילונים ברשימת הבית היהודי.

"אנו באים לייצג את החברה הישראלית, הדרך לעשות זאת היא בשיתוף כלל הציבור במפלגת הבית היהודי", טוענת שילת. ''גם אם שליש מהח"כים יהיו חילונים, עדיין אנו נהיה מפלגה דתית-ציונית" היא אומרת.

"בעבר, מעצם היותה של מפלגה דתית לאומית, היא עסקה בעיקר בסוגיות החשובות לחברה הדתית, כדי להבטיח את קיומה והתרחבותה. משגדלנו, אנו יכולים וגם חייבים לעסוק בכל מה שקשור לחיים האזרחיים והציבוריים של כלל האוכלוסייה", מסבירה שילת את קביעתה.

לדבריה, "בדיוק כמו שהיום בצה"ל חיילים דתיים לא מופנים אוטומטית לרבנות הצבאית כבעבר אלא משרתים בכל היחידות הקרביות, את אותו התהליך אנו עוברים גם בחיים האזרחיים והציבוריים. יצאנו מהאחריות רק לבתי הכנסת, והיום יש לנו אחריות לכל קשת הנושאים של החברה במדינת ישראל.

"חלק מהם אנו יכולים לקדם רק בעזרת שותפים לדרך מהחברה החילונית", היא מדגישה, ''אני באה מתוך החברה התורנית, הנאמנות להלכה עומדת לנגדי תמיד, ומתוך עמדה זו אני חושבת שהדבר הנכון לנו היום זה גיוון הרשימה".

בואו להצביע ליהודית שילת, ברשימת המועמדים של הבית היהודי