ציפי לבני
ציפי לבניצילום: פלאש 90

בפינתו השבועית בערוץ 7 תוקף בחריפות עו"ד יורם שפטל את האיחוד בין ראשי מפלגות העבודה והתנועה, ציפי לבני ויצחק הרצוג.

"ציפורה שפיצר היא הפארסה הגדולה ביותר בפוליטיקה, אישה שהיא כלום מבחינה פוליטית ואלקטוראלית, היה ברור כל הזמן שמפלגת התנועה לא תעבור את אחוז החסימה, אז למי בדיוק הרצוג שריין מקומות?".

לדבריו לבני הונתה גם את חבריה למפלגה, "הרצוג אפילו חילק איתה את עור הדוב, ונתן לה את חצי המלכות שעדיין לא נמצאת בידו וספק אם תהיה. אבל עכשיו כשצריך לשבץ את חברי התנועה, הם אינם בנמצא, כל העכברים ברחו מהספינה.

"שטרית, מצנע, דוד צור ואלעזר שטרן פרשו", מונה שפטל, ''לבני ניהלה משא ומתן בשם תנועה שלא קיימת עוד, והתקשורת מקבלת את כל זה בדממה מוחלטת כי התקשורת היא הגוף הממוסד המושחת ביותר".

שפטל מאשים את התקשורת גם בשיתוף פעולה עם הרצון לחסל את ישראל ביתנו, "אריה גולן ב'קול ישראל' בחר הבוקר לראיין בפרשת השחיתות החדשה את ח"כ משה מזרחי מהעבודה, למרות שמדובר ביריב פוליטי של ליברמן.

"כן, מזרחי הוא המרואיין כפרשן מקצועי וכאיש משטרה לשעבר, בלי שאפילו מציינים שיש לו אינטרס מובנה להשחיר את היריב הפוליטי ליברמן, ובלי לציין שמזרחי סולק מתפקידו כניצב בגלל חקירה נגד ישראל ביתנו, זו השחיתות של התקשורת שלעולם לא תהיה אובייקטיבית", הוא קובע.