חברי הכנסת יצחק וקנין ואיציק כהן ממפלגת ש"ס התייחסו בצהריים (שני) לפרסום הקלטת הדרמטית של הרב עובדיה יוסף, בו נשמע הרב תוקף בחריפות את מנהיג המפלגה ח"כ אריה דרעי.

ח"כ וקנין אמר לרשת ב', כי פרסום דבריו של הרב עובדיה יוסף בעת הזאת, אינו מקרי, ונועד לפגוע באריה דרעי ובהצלחת ש"ס בבחירות הקרובות לכנסת. לדבריו מי שאחראי לפרסום, נמצא בסכנה גדולה. וקנין סירב להתייחס לתוכן דבריו של הרב.

ח"כ כהן שנחשב למקורב לאריה דרעי טען כי פרסום הקלטת הוא חילול השם. לדבריו מדובר בדבר חמור ובמשבר שיפגע קשות במי שפירסם את הקלטות. כהן הדגיש כי ש"ס לא תשיב מלחמה באותה מטבע.

נזכיר, כי אמש נחשפה בחדשות ערוץ 2 הקלטה המתעדת שיחה בין הרב יוסף לכמה מקרובי משפחתו ועוזרו המסור, צבי חקק, בה תקף הרב עובדיה יוסף במילים חריפות את אריה דרעי, והסביר מדוע אינו רוצה להחזירו להנהגת ש"ס.

בין היתר הביע הרב יוסף חשש שהחזרתו של דרעי להנהגת התנועה תפגע אנושות בכוחה של המפלגה, וטען כי דרעי איננו שומע לו. הרב יוסף כינה את דרעי "רשע" וסיפר כי בעקבות מהלך מסוים אותו נקט דרעי, בכתה רעייתו של הרב "בדמעות שליש".

כמה מבני משפחתו של הרב עובדיה יוסף התייצבו בצהריים בקבר אביהם בבית העלמין סנהדריה בירושלים, במטרה להקטין את הנזק שנגרם לתנועת ש"ס מפרסום הקלטת מבית הרב.

בתו, הרבנית עדינה בר שלום בכתה "אבא, מה עשו לך". בנו, הרב דוד יוסף, יצא במתקפה ישירה על אלי ישי, אשר נתפס בעיני בני המשפחה כאחראי להדלפת ההקלטה. "חצוף. הודח בבושת פנים, לא בוחל באמצעים כדי לאחוז בקרנות המזבח".

מנגד, גורמים בסביבתו של אלי ישי זועמים על גיוס בני משפחת הרב לקמפיין של ש"ס ומאשימים את דרעי ואנשיו בניצול ציני, כלשונם, של זכר הרב יוסף זצ''ל.