מנחם בן
מנחם בןפלאש 90

העיתונאי והפובליציסט מנחם בן שוקל בחיוב להתמודד בפריימריז לרשימת הבית היהודי לכנסת.

אחר הצהריים (שלישי) סיפר בן כי "אחד הדברים שאעשה אם אכנס לכנסת זה ניסיון לבלום את ההומוסקסואלים. הפכנו לסדום ואני חושב שצריך לבלום את זה. צריך להעלות את גיל ההסכמה המינית מגיל 16 ל-18-21. זה ימנע מקרים כמו שהיו עם מנהל הפועל פתח תקווה".

בשיחה עם ערוץ 2 הסביר בן, שעבר לפני מספר שנים להתגורר בשומרון, כי "בנט הוא היחיד שאני סומך עליו שלא ימכור את מדינת ישראל. אני פשוט לא סומך על נתניהו. כל השטויות של מדינה פלסטינית שתהיה לצד מדינת ישראל זה פשוט הזיה.

''אני אוהב את הפתיחוּת של הבית היהודי, אם כי אני מתנגד לתמיכת בנט בחוק המטומטם שנקרא 'חוק הלאום' ואמרתי לו את זה כשנפגשנו לשיחה של כמה דקות. בשלב הראשון אני נדרש להחתים 150 מתפקדים, אבל האמת היא שאני מכיר רק מתפקד אחד".

הוא סיפר כי יגיע הערב לכנס שעורכת "הבית היהודי" בגני התערוכה בניסיון להשיג את 150 החתימות הדרושות להגשת המועמדות. ממפלגת הבית היהודי נמסר בתגובה כי בשלב זה מנחם בן כלל לא הגיש את מועמדותו.

ח"כ יעל גרמן (יש עתיד) הגיבה לדבריו של בן נגד הומוסקסואליות ואמרה כי "הומופוביה מאפיינת אנשים חשוכים ונבערים והיא צורה של גזענות. מנחם בן נמנה על קבוצה חשוכה זו ומן הראוי שיתחבא בארון".