יו"ר פורום ישראל, המתמודד בפריימריז לבית היהודי, אביחי בוארון, מדגיש היום (רביעי) כי בעקבות האירועים בש"ס ישנה הזדמנות להחזיר מצביעים לבית היהודי.

"מלחמת העולם בש"ס והתפוררות המפלגה שחרטה לפני שלשה עשורים על דגלה את הדאגה לציבור אנשי הפריפריה שומרי המסורת ולשכבות החלשות, מהווה הפעם הזדמנות אמיתית ובלתי חוזרת להחזרת וחיבורם של אותם קהלים לחיקה של מפלגת הבית היהודי".

בדבריו מדגיש בוארון כי "כעת הגיע הזמן להגיד לעם ישראל שובו הביתה".

"הרב עובדיה יוסף זצ"ל, האב הרוחני של חלקים נרחבים מעם ישראל, איננו. מורשתו מחוללת וכבודו נרמס תחת כל עץ רענן במלחמות כוח ואגו של אלו הרואים עצמם ממשיכי דרכו. האמת התגלתה ונחשפה לאור השמש- העם הוּלך שולל על ידי פוליטיקאים כוחניים שנאחזו באצטלת 'דעת תורה', באחיזת עיניים ובמצג שווא. בימים אלו, כשחוקים נגד דעת תורה מקודמים בכנסת על ידי האגף ה'ליברלי' וכשחרב מונפת מעל מפעל ההתיישבות הציוני ביהודה ושומרון, חשוב לחזק את אלו שיש בידם את הכוח לשנות ולתקן, להוסיף אור ולא פחות חשוב מכך, להיות הלוחמים הכי תוקפניים שצריך, בהגנה על תורתנו, על עמנו ועל ארצנו".

עוד מדגיש בוארון כי בזמן "שהמפלגות האחרות מימין מדשדשות סביב אחוז החסימה, 'הבית היהודי' חייב לחזור ולהשקיע בפריפריה, לחזור ולהשקיע בשכבות החלשות, במעמד הביניים, לתת מענה חברתי ותורני לאותם מאות אלפי בתי אב בישראל שנותרו חסרי קורת גג פוליטית, אל מול הסאגה התקשורתית של המפלגות החרדיות".

הוא הוסיף כי "הגיע הזמן לשים את הקרע המתמשך מאחורינו. מה שייתן רוב לבית היהודי הם לא היפים והיפות שמתגוררים בין 'רמת-שרון' לרמת אביב. הם לא שווים מנדטים. הם לא 'העם'. מה שיביא את העם הביתה, מה שיביא את עשרות המנדטים הללו לבית היהודי הוא עממיות של המפלגה ונציגיה מחד והשקעה אינסופית בחיבור העם לעולם הערכים שלנו ולמשנתינו החינוכית-רוחנית. יחד, ורק יחד, ננצח וננהיג".