גרשון מסיקה
גרשון מסיקהיוני קמפינסקי

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, התייחס הערב (חמישי) לחשדות נגדו במסגרת פרשת השחיתות בצמרת ''ישראל ביתנו''.

מסיקה שוחרר בצהריים למעצר בית בביתו שבישוב אלון מורה למשך 10 ימים. בנוסף הוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 90 יום. כמו כן נאסר על מסיקה להיכנס למשרדי מועצת שומרון במשך 30 יום ולמשרדי החברה לפיתוח השומרון למשך 60 יום.

"חברות וחברים יקרים! חזרתי היום הביתה, לשומרון ולאלון מורה. התרגשתי מאוד והתחזקתי כששמעתי על החום, האהבה, הפרגון והתמיכה שהביעו תושבי השומרון וחבריי למפעל ההתיישבות בימים האחרונים. משפחתי היתה זקוקה לכך וכמובן שגם אני", סיפר מסיקה בעמוד הפייסבוק שלו.

הוא סיפר כי היחידה החוקרת הודיעה לבית המשפט שאין כלפיו כל חשד שלקח אגורה לכיסו. "כמו תמיד, פעלתי גם בנושאים הנבדקים כעת, לטובת תושבי השומרון, ובמקרה הזה עשיתי ככל יכולתי לטובת הצלת החברה לפיתוח השומרון שעמדה בפני קריסה עקב חובות ומחדלים של קודמיי.

"החברה לפיתוח השומרון היא מקור גאווה עבור כלל תושבי השומרון וצר לי על הדופי שמנסים להטיל בפעילותה", הוסיף מסיקה.

הוא הדגיש כי חבריו למועצה האזורית שומרון, ובמיוחד ממלא מקומו יוסי דגן, דאגו שהשירות לתושבים ותיפקוד המועצה יימשך באופן מלא גם בתקופת המעצר. "הערב, בדרכי הביתה, שוחחתי עם אביה של איילה שפירא, אבנר, וביקשתי לאחל לבתו שנפגעה בפיגוע בשבוע שעבר רפואה שלמה ומהירה. הבטחתי לאבנר שאעשה כל מאמץ לבקר את איילה בבית החולים כבר בימים הקרובים".

נזכיר כי מסיקה נעצר ביום רביעי בשבוע שעבר, בו הפכה חקירת פרשת השוחד שבמרכזה עומדים אנשי מפלגת ישראל ביתנו לגלויה. מסיקה נעצר בחשד למעורבות בפרשה, ונחשד בשורה של עבירות, בתוכן מתן שוחד וקבלת דבר במרמה, וזאת במסגרת תפקידו כיו"ר החברה לפיתוח השומרון.