אברהם אזולאי, המתמודד על מקום ברשימת הבית היהודי, קורא לשר נפתלי בנט, לדרוש את תיק העלייה והקליטה.

"הבית היהודי חייב להעמיד זאת כדרישה אולטימטיבית לנוכח גלי העלייה הצפויים מאירופה בכלל, ומצרפת בפרט. גלות צרפת עומדת בפני חיסול מרצון ואנו חייבים להיערך לכך", אמר אברהם אזולאי.

אזולאי ציין עוד, כי רוב העולים המגיעים ארצה מארצות הרווחה הינם שומרי מסורת וחייבים להנהיג מדיניות קליטה שלא תחזור על השגיאות שנעשו בעבר בתחום זה.

בפנייתו לבנט אומר עוד אזולאי כי, "בשנת 2013 הגיעו ארצה 3,289 עולים מצרפת, לעומת 1,917 עולים בשנת 2012. מגמת הגידול הסתמנה גם ב-2014 בה עלו ארצה יותר מ - 6000 עולים מיהודי צרפת, יותר מכפליים. לאור נתונים אלה וסימנים מעידים נוספים מעריכים כי מספר העולים מצרפת בשנת 2015 יעמוד על יותר מ ־ 10,000 יהודים.

כיום שני שליש מיהודי צרפת מצהירים שהם לא רואים את עתידם שם, זאת למרות שתנאי החיים הקשים שעמם היה על רוב העולים להתמודד בישראל גרמו לעמדה ביקורתית מסוימת מצד הקהילה היהודית".

לדבריו, "ישנם 100 אלף מצביעים צרפתים, הם נוטים לימין, והבית היהודי זה הבית הטבעי שלהם לפני חדשיים חזרת מצרפת ואמרת לי שאתה רוצה להיות השר של הצרפתים זוהי ההזדמנות".

אברהם אזולאי, (50), תושב הר חומה, שעלה לארץ לפני 15 שנה, הקים, בין היתר, את העיתון LE P'TIT HEBDO, אמצעי התקשורת אשר הפך עם השנים לכלי מגשר בין דוברי הצרפתית בישראל לבין החברה הישראלית כולה.