בעקבות הפיגוע שאירע היום (רביעי) בצרפת, בו נרצחו 12 בני אדם ועוד 10 נפצעו החליטה המשטרה המקומית לתגבר את האבטחה סביב חבר הפרלמנט היהודי צרפתי, מאיר חביב.

חביב אשר הגיע לזירת הפיגוע אמר כי מדובר ביום קשה ועצוב לצרפת "לאחר הטבח בטולוז ב-2012, העיתון צ'רלי הבדו הפך למטרה ואנו עדים לפיגוע הקשה ביותר שצרפת ראתה. אני מוסר את תנחומיי הכנים למשפחות הקרבנות".

"כבר חודשים רבים שאני מתריע בכל מקום נגד התפשטות הג'יהד באירופה ובצרפת. לצערי, כל פעם אתם עוצמים את העיניים. כשמדובר היה בקריאות "מוות ליהודים" בלב פריז, האשימו את ישראל במצב, וכך גם בנוגע לאירועים אנטישמיים נוספים. היום, כולם מבינים כי הכתובת הייתה על הקיר. לא מדובר באירוע נקודתי אלא במלחמת עולם נגד המערב. עלינו להילחם כנגד הג'יהד אשר כבר נמצא בלב צרפת וכפי שראינו היום, מוכן לפעולה". 

מאיר חביב הוסיף כי מדינת ישראל הייתה תמיד "חוד החנית של הלחימה בג'יהד הקיצוני ובמקום לגבות אותה ולתמוך בה, צרפת התעסקה בהכרה במדינה פלסטינית. מדינות אירופה והעולם החופשי צריכות להתאחד במטרה להשמיד את הטרור אשר גודל בתוך תוכנו. אם צרפת תמשיך לפעול לייבוא הקונפליקט הישראלי-פלסטיני כמו שראינו במסגרת הצעות להכרה של מדינה פלסטינית, ואם לא נפעל ביד חזקה יותר נגד הטרור- מחר המחבלים יצעקו: הרגנו את צרפת".