גורמים המזוהים עם הצד השמאלי ליברלי של הציונות הדתית מפיצים שמועות לפיהן קמפיין הבחירות של אביחי בוארון חצה את תקרת ההוצאה המוכרת וכי לא נודע מקור הכספים.

אותם גורמים, הנתמכים על ידי הקרן החדשה לישראל, מנסים בשבועות האחרונים להפעיל לחצים כבדים על תחנות הרדיו והטלויזיה לפגוע בבוארון כדי לסכל את כניסתו לבית היהודי. הגורמים פנו בעבר לתחנת גלי צה"ל, לעיתון ידיעות אחרונות, למערכת הארץ אך לא תמיד צלחו. 

בימים האחרונים פנו גורמים המשתייכים למחנה הדתי שמאלי של הבית היהודי לערוץ 2 וטענו בפניו כי בוארון משתמש בעמותה השייכת לו גם לקידומו בפריימריז. הכתב נענה להם חרף כל הניסיונות להוכיח כי מדובר בהכפשה ותו לא. כל הניסיונות להציג לעיתונאי הסכם חתום וחוקי עלו בתוהו, "הכתבה חייבת לעלות", נאמר לבוארון.

בוארון עצמו אישר את הדברים בשיחה עם ערוץ 7 והצטער על התנהלותם של ארגוני השמאל הדתיים המבקשים לפגוע בו כדי להחליש את הזרם הדתי תורני בבית היהודי, "מדהים שאותם הקוראים לעצמם דתיים ליבראליים לא פנו למבקר המדינה בעניין אף מועמד אחר ורק המועמד המציג נאמנות לציבור האמוני-לאומי הוא זה שבעניינו הם פנו למבקר. הנסיון שלהם לפגוע במועמדותי ולהכפיש את שמי הוא ניסיון מכוער שלא ייסלח".

"חמש עשרה שנה אני עושה לילות כימים בפעילות בשרות הציבור כשבמשך שנים ארוכות כל פעילותי היתה בהתנדבות מלאה ובהתמסרות מוחלטת. כל פעילותי במשך השנים היתה בנקיון כפיים וללא רבב וכך גם במערכת הבחירות הנוכחית - הכל בליווי משפטי וחשבונאי צמוד. גם לאחר שאבחר אפעל על פי אמות מידה אלו ללא מורא וללא משוא פנים", אמר בוארון.