רות שפירא
רות שפיראצילום: יוני קמפינסקי

רות שפירא, אמה של איילה שפירא בת ה-11 שנפצעה באורח קשה בפיגוע בקבוק התבערה בשומרון, אומרת (רביעי) כי אין ספק שאיילה שברה את כל הסטטיסטיקות.

בראיון לערוץ 7 סיפרה שפירא "עברנו סדרה של ניסים, החל מהעובדה שחודש וחצי לפני האירוע, גם אני חטפתי בקבוק תבערה וניצלתי, האירוע שלי הכין טוב יותר את אבנר, שהבין בדיוק מה קורה ולא איבד זמן".

לדבריה גם אחרי שהבקבוק נזרק, אבנר בעלה לא איבד את העשתונות, "הוא ראה איך הם מדליקים את האש ומיד הבין במה מדובר. כשהבקבוק נכנס למכונית הוא מיד יצא וניסה לחלץ את איילה, הדלת הייתה נעולה והוא רץ לצד השני ופתח את הנעילה המרכזית, עזר לה לצאת והלך ברגל עד לבית".

שפירא מספרת כי במהלך האשפוז בבית החולים שיבא, היה ברור שהם נלחמים נגד כל הסיכויים, "אנחנו כל הזמן רואים איך איילה הולכת על הצד היותר אופטימי של התחזיות. גם כעת היא נמצאת בניתוח, מטרות הניתוחים זה השתלות עור. אנחנו מוקפים כל הזמן במשפחה, והילדים מקבלים בבית את כל מה שהם צריכים מהיישוב הנפלא שלנו, אני מגיעה הביתה פעם ביומיים".

בתוך כך, ביקשה היום איילה שפירא להפיץ מכתב תודה לציבור. "לכל עם ישראל, תודה לכולכם שאתם מתפללים עלי וחושבים עלי כל כך הרבה'', כתבה.