במשחק שפתח את מחזור מספר 16 בליגת ווינר סל, אירחה הערב (מוצאי שבת) גלבוע גליל את הפועל תל אביב. 

האדומים מתל אביב נמצאים בתקופה טובה מבחינתם. אחרי שניצחו את שני המשחקים האחרונים באולמם הביתי החדש, אולם הדרייב-אין, מי שחיכתה להם הערב היא אולי הקבוצה החלשה ביותר בליגה - גלבוע גליל. 

בניגוד לתל אביבים, הצפוניים מהגלבוע הגיעו למשחק כשברשותם רצף של 3 הפסדים תוך תצוגות הכדורסל החלשות ביותר העונה. על הנייר, הניצחון היה מונח בקלות אצל האדומים מתל אביב שנמצאו במקום השלישי לפני המשחק.

גם פתיחה טובה של התל אביבים לא הפילה את המקומיים ואלה הצליחו להישאר צמודים כמעט לכל אורך המשחק. רבע אחרון נהדר של לארי אובאנון הביאה לתל אביבים ניצחון שלישי ברציפות וזמנית העפילו למקום השני בטבלת ליגת העל שבכדורסל, עם 89:74 על גלבוע גליל. עד למשחק מחר של הפועל ירושלים בהיכל מנורה מבטחים מול מכבי תל אביב. 

קלעו לגלבוע/גליל: עודד ברנדווין 19 נק', אלכס יאנג 17 נק' (11 ריב'), אנתוני גודס 13 נק', רפי מנקו 11 נק', איתי שגב 7 נק', ויין צ'יזם 4 נק', נמרוד טישמן 2 נק', ג'רמייה וילסון 1 (7 ריב').

להפועל ת"א: יינסי גייטס 27 נק' (10 ריב'), דוראנד סקוט 25 נק' (9 ריב'), לארי אובאנון 14 נק' (7 אס', 6 ריב'), יונתן שולדברנד 10 נק', ג'רום מימון ורביב לימונד 5 נק', מתן נאור 3 נק'.