סילבן שלום באצטדיון החדש
סילבן שלום באצטדיון החדשצילום: דיאגו מיטלמן

השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום, ערך היום (ג') ביקור ראשון באצטדיון הכדורגל החדש של העיר באר שבע, הנבנה בימים אלו.

שלום, האוהד מספר 1 של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע אמר כי "יהיה עצוב להיפרד מאצטדיון ווסרמיל הישן והטוב אך אני בטוח שנראה באצטדיון החדש תארים רבים להפועל באר שבע".

אצטדיון הכדורגל החדש הנבנה בעיר אמור להכיל 16 אלף מקומות ישיבה. השר שלום הגיע למקום ביחד עם מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל סיגל שאלתיאל הלוי, ועם הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת ומנכ״ל החברה הכלכלית של באר שבע שלומי ביתן.

השר שלום ערך סיור באיצטדיון ההולך ונבנה ואמר, ״אני בהחלט מתרגש להיות כאן בפעם הראשונה ומחכה כבר לפתיחת העונה הבאה, בתקווה גדולה שיעמדו בלוח הזמנים ואכן נפתח כאן את העונה״. במהלך הסיור עמד השר שלום על לוחות הזמנים ושמע מביתן כי על פי ההערכה בחודש יולי הקרוב יסתיימו העבודות.

במהלך הסיור התיישב השר שלום לראשונה על הספסלים החדשים והראשונים שהוצבו ביציעים ואמר, ״הרגע מרגש במיוחד לאחר שכאשר הייתי שר האוצר אישרתי את הקמת האצטדיונים ברחבי הארץ. המטרה היא לאפשר לכמה שיותר צופים להגיע לאצטדיון ואסייע ככל הניתן בבעיות שצצות בדרך״.

שלום החמיא לאלונה ברקת ואמר כי היא ''באה עם חזון אמיתי להביא את הקבוצה לצמרת ליגת העל. הקבוצה הופכת להיות מושא להערצה גם באופן הניהול וגם בהצלחתה בליגה. אני מאמין שהשנה הקבוצה תצליח באירופה עם איצטדיון כזה ועם קהל כזה, שלא מפסיק לדחוף. השחקנים יתנו את הכל ואני מחכה כבר לראות את הגולים הראשונים והתארים הראשונים כאן״.