שוטר תנועה
שוטר תנועהפלאש 90

בכיר במשטרה לשעבר, ששמו לא ניתן לפרסום, מספר הערב (חמישי) בשיחה עם ערוץ 7 כי כלל לא הופתע מהודעת מח"ש על חקירת הניצב בחשד שקיים קשר בעל אופי מיני עם פקודה תמורת קידומה.

האיש מספר כי "תיבת פנדורה", כלשונו, תיפתח בימים הקרובים בשל התנהלותו המפוקפקת של אותו ניצב לנוכח קידומו התמוה דווקא של קצין ערבי לתפקיד בכיר במשטרה. 

לדבריו, המינויים של אותו ניצב היו תמוהים ולא רק סביב אותה פקודה. "אותו ניצב מינה לאחרונה קצין ערבי שבקושי עבר קורס פו"מ (פיקוד ומטה, בהישגים נמוכים), אותו ניצב העדיף לקדם את הקצין הערבי על פני קצינים יהודים טובים, אך זאת מילא...יש קצינים ערבים טובים אך איך אפשר לקדם קצין שבקושי עבר קורס ושונא יהודים. וכשאני אומר שונא יהודים אני יודע על מה אני מדבר. אני שנים רבות במשטרה. משהו פה לא הגיוני".

אותו קצין ערבי מוכר למח"ש בשל חשדות שונים נגדו אך בגלל קשרים משפחתיים זכה לגלגל הצלה, "אבל עכשיו עם פתיחת החקירה נגד הניצב אפשר שיתגלה כי מדובר בקצה הקרחון סביב התנהלותו. זו תיבת פנדורה שתיפתח על הראש שלו".

נזכיר כי מח"ש הודיעה היום כי במשרדיה נחקר ניצב במשטרה בחשד שקיים קשר בעל אופי מיני עם פקודה תמורת קידומה. לפי המידע שהגיע למח"ש, הקצין והשוטרת ניהלו התכתבות בפייסבוק שבמהלכה הציע לה לדאוג לעתידה אם תסכים להיענות לחיזוריו. לא ברור אם יוגש נגדו כתב אישום או שהמקרה יטופל במשטרה.

הערב נמסר כי הניצב הודה בחקירתו בחשדות המיוחסים לו וביקש לצאת לחופשה.