שחר (משמאל). יזעזע את הקבוצה?
שחר (משמאל). יזעזע את הקבוצה?צילום: פלאש 90

כשכל פעם נראה שמועדון הכדורגל של מכבי חיפה לא יכול להתדרדר יותר מלאן שהגיעו השנה, הם מוכיחים שוב ושוב שתמיד יש לאן לרדת. 

אחרי ההדחה הכואבת אמש ממפעל גביע המדינה בכדורגל, במכבי חיפה שורר הבוקר (חמישי) כאוס מוחלט. כזכור, חיפה הודחה אמש ממפעל הגביע היוקרתי על ידי המחזיקה עירוני קריית שמונה ובתום דו קרב פנדלים. אך צריך להגיד את האמת, לחיפה לא הגיע לסיים את הזמן החוקי של המשחק בתיקו, כשטעות שיפוט של ארז פפיר שופט המשחק, היא שעזרה לירוקים מהכרמל להגיע לדו קרב הפנדלים.

גם אתמול חיפה המשיכה להציג את היכולת הרעה שמאפיינת אותה העונה, וללא עזרת השופט כנראה שהיו מודחים עוד לפני דו קרב הפנדלים. בדו קרב הפנדלים חיפה הפסידה כשעיקר הביקורת לאחר מכן הופנתה כלפי מאמן הירוקים, מרקו בלבול.

בלבול, שהגיע רק לפני חודש בלבד לאחר פיטוריו של אלכסנדר סטויונוביץ' מאימון הקבוצה, הציב ברשימת הבועטים שלו אמש שחקנים שידועים כבועטים גרועים. במועדון הירוק טוענים כי זה זמן רב שלא מרוצים מהתנהלותו המקצועית של בלבול.

כנראה שהקש ששבר את גב הגמל עבור המערכת הירוקה בקבוצה, היה הראיון בסיום ההדחה הכואבת שהעניק בלבול לכלי התקשורת, כשאמר בין היתר כי עבורו "פנדלים זה לא הפסד" וכי לדעתו "הקבוצה שיחקה מצויין". 

כעת נראה שבמועדון הירוק כבר מתכוננים לעונה הבאה, ואחרי רכישת אלירן עטר, במועדון רוצים להכשיר מספר שחקני נוער על חשבונם של שחקנים וותיקים ובכירים שככל הנראה לא ימשיכו לעונה נוספת במדים הירוקים. 

בראש ובראשונה מי שעשוי לשלם את המחיר, אולי אף בקרוב מאוד, הוא מאמן הקבוצה שנחת רק לפני חודש - מרקו בלבול. כבר מרגע חתימתו רבים הרימו גבה על החתמתו של המאמן, ועכשיו נראה יותר מאי פעם כי בלבול לא ימשיך לעונה הבאה. 

מלבד בלבול שחקנים רבים עשויים לקבל הודעת שיחרור מהקבוצה, עוד לפני תום העונה, והמצב בקבוצה מהכרמל על סף פיצוץ של ממש. רק לחשוב שלפני ארבעה חודשים במועדון הירוק דיברו על אליפות.