ניסים זאב
ניסים זאבצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מועצת חכמי התורה של ש"ס המתכנסת בשעה זו החליטה להדיח את ח"כ ניסים זאב מרשימת ש"ס. זאב נחשב לסמן הימני של המפלגה- אותה ייסד, ונחשב לפרלמנטר מצטיין.

כך תיראה רשימת ש"ס: 1. אריה דרעי. 2. איציק כהן 3. משולם נהרי 4. יעקב מרגי 5. דוד אזולאי. 6. יואב בן צור 7. יצחק ועקנין. 8. אברהם מיכאלי 9. חיים ביטון (מנכ״ל שס). 10. יגאל גואטה (חבר מועצת העיר בני ברק). 11. מיכאל מלכיאלי (חבר מועצת עיריית ירושלים) 12. רפי ברנס (חבר מועצת עיריית בת ים).

לדברי מקורביו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, במידה וש"ס תיכנס לקואליציה ושרי המפלגה יתפטרו מהכנסת, הרי שהמקום העשירי עשוי להיות ריאלי.

"תנועת ש״ס יוצאת למערכת הבחירות עם נבחרת מנוסה ומנצחת", אמר דרעי. ''נבחרת מהשטח שתילחם את מלחמתם של השקופים, היחידה שמייצגת בגאווה את עדות המזרח בזמן שבישראל של שנות האלפיים עדיין יש מי שמתייחס אליהם כאזרחי ישראל השניה''.

מוקדם יותר שלח ח"כ אמנון כהן מכתב למועצת חכמי התורה וליו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, בו ביקש לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים. "לאחר התלבטות והתייעצות עם משפחתי הקרובה החלטתי לא להתמודד לכנסת ה- 20", כתב כהן בפתח המכתב.

לדבריו, "הקדשתי את כל חיי למען התנועה וכך גם אמשיך מבחוץ, מודה על האמון הרב שניתן בי, אמשיך להיות שליחה של העדה הבוכרית בתנועת ש"ס".