נתניהו ויעלון ברמב"ם
נתניהו ויעלון ברמב"םצילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון ביקרו בצהריים (שישי) בבית החולים רמב"ם בחיפה את חיילי צה"ל שנפצעו שלשום בפיגוע בצפון.

בסיום הביקור סיפר ראש הממשלה כי "אמש שוחחתי עם המשפחות של יוחאי ודור ז"ל ואמרתי להם שאני מדבר גם כראש ממשלת ישראל אבל גם כבן לאותה משפחה שלהם, משפחת השכול. אמרתי להם שאני מחבק אותם בשם עם ישראל כולו. 

"עכשיו ביקרתי יחד עם שר הביטחון את הפצועים, התרשמתי מהנחישות הבלתי רגילה שלהם ברצונם לחזור לשרת ליד חבריהם במהירות האפשרית'', הוסיף נתניהו.

נתניהו חזר על העובדה שאיראן עומדת מאחורי פיגוע הנ''ט שלשום בגבול עם לבנון בו נרצחו קצין וחייל צה''ל. ''אנחנו נמצאים תחת מתקפה מתמשכת שמאורגנת על ידי איראן. איראן מנסה לעקור אותנו מכאן, הם לא יצליחו בזה. אנחנו נכה כאן שורש, נמשיך לעשות זאת, נמשיך להפריח את המדינה שלנו, נמשיך ליצור חיים חדשים.

"אנחנו במהלך של מאבק מתמשך עם אותה איראן שפותחת נגדנו חזיתות חדשות, שמפעילה טרור במרחבי המזרח התיכון ובעולם כולו. זו אותה איראן שהמעצמות עכשיו הולכות לעשות איתה הסכם שישאיר בידיה יכולת לפתח פצצות גרעין. זה הסכם שאנחנו מתנגדים לו וזה העיקר''.

ראש הממשלה התייחס גם לנאומו בקונגרס בתחילת חודש מרץ ואמר כי ''אפשר לפתור בעיות של פרוצדורה ביחס להופעתי בארה"ב, אבל אם איראן תתחמש בנשק גרעיני זה יהיה הרבה יותר קשה לפתור, וזה הדבר שאנחנו מתנגדים לו וגם מתמקדים בו".