סטודנטים באריאל. בקרוב באולמות הכדורסל
סטודנטים באריאל. בקרוב באולמות הכדורסלצילום: פלאש 90

מנהלת ליגת ווינר סל נלחמת ביוקר המחיה. הכל התחיל בקיץ האחרון, כשמסביב כולם דיברו על יוקר המחיה, קם ארגון המורכב ממספר אוהדי ספורט בשם "כרטיס לכל כיס". ארגון האוהדים שם לו למטרה להילחם ביוקר המחיה הנוגע להם - זה שגורם להם ולשכמותם להוציא מאות שקלים על כרטיסים למשחקי ספורט.

בארגון האוהדים הצליחו לגרום למהפכה של ממש בחודשים הראשונים, כשבעזרת הלחץ מהאוהדים החליטו מרבית ראשי הקבוצות בליגת העל שבכדורגל ביחד עם מנהלת הליגה על גביית מחיר אחיד במשחקים רבים, הנע בן 50-80 שקלים.

אחרי ההצלחה היחסית בכדורגל, הגיע שיתוף פעולה נדיר של הארגון "כרטיס לכל כיס" ומנהלת ליגת העל שבכדורסל יחד עם מועדון הצרכנות של הסטודנטים istudent. בשיתוף הפעולה נקבע כי החל מיום ראשון הקרוב, יזכו הסטודנטים להנחה של 20-50 אחוזים ברכישת כרטיסים למשחקי הכדורסל בליגת ווינר סל. במקרים רבים, סטודנטים אף עשויים לזכות בכניסה חינם למשחקי ליגת העל שבכדורסל.

עד היום, הנוהג היה כי מי שזוכים להנחה משמעותית ברכישת כרטיסים למשחקי ספורט אלו חיילים, נערים וילדים. עם שיתוף הפעולה הנדיר, ההנחה מתרחבת גם למעגל הסטודנטים הגדול שקיים בארץ.

מדוע עד היום סטודנטים לא היו חלק ממקבלי ההנחות? הטענה העיקרית סובבת סביב הקושי לזהות ברכישות שמתבצעות באינטרנט, אם אכן רוכש הכרטיס הינו סטודנט או לא. לצורך זה פיתחו במועדון הצרכנות של הסטודנטים אפליקצייה חדשה.

בעזרת האפליקציה של istudent, אפשר לזהות אם רוכש הכרטיס הוא אכן סטודנט פעיל ואם כן אזי שיוכל לרכוש כרטיס מוזל למספר רב של משחקי כדורסל בליגת ווינר סל. 

בארגון "כרטיס לכל כיס" מקווים כי זהו תחילתו של מהלך שבקרוב יחדור אף אל מגרשי הכדורגל. בינתיים צפויים אולמות הכדורסל להתמלא בכמות צופים גדולה יותר ממה שהגיעו עד כה.