יורם שפטל
יורם שפטלצילום: פלאש 90

עו"ד יורם שפטל מברך את ראש הממשלה נתניהו בפינתו השבועית בערוץ 7 על ההחלטה לפסול את אנשי השמאל הקיצוני מלשבת בוועדת פרס ישראל לשירה וספרות.

"הצביעות, השקר והרמייה של החונטה האדומה שהשתלטה על חיי התרבות, חונטה שפועלת באופן שיטתי לחיסולה של מדינת ישראל על ידי דה לגיטימציה לישראל וקריאות לסרבנות לשרות בצה"ל. והצבועים האלה זועקים כעת נגד הפסילה, האנשים האלה כל ימיהם עוסקים בלפסול באופן מוחלט אנשים שלא מזדהים איתם".

לדבריו מקומם של סופרים ומרצים כאלה, אינו במדינת ישראל. "שילכו לשבת בוועדות אצל אדולף אבו מאזן, האנשים האלה שמגדירים את מדינת ישראל כמדינת אפרטהייד חושבים בחוצפתם לשבת בועדת פרס ישראל.

''הזעקה שנשמעת כעת מפיהם של חיים באר ויגאל שוורץ, אנשי שמאל קיצוניים פנאטיים מהסוג הכי גרוע, האם שמעתם אותם כשאוניברסיטת חיפה פסלה את פרופ' אומן מלקבל פרס, רק בשל דעותיו הפוליטיות, מישהו שמע מהם אפילו מילה אחת".

עו"ד שפטל מברך את נתניהו, "הכנופיה האדומה הזאת שפועלת בשרות האויב, על אנשים כאלה חיברו את ברכת המינים, ולכן יש לברך את נתניהו שעשה מה שעשה אם כי באיחור, הוא היה צריך לעשות זאת מזמן לטפל בנגע האדום הזה, אבל טוב מאוחר מאף פעם לא".