גפן בהופעה

שר התחבורה ישראל כץ (הליכוד) תוקף את הזמר אביב גפן בעקבות השתלחותו בראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך הופעה ביום חמישי האחרון.

נזכיר כי במהלך ההופעה ועל רקע דבריו של גפן, הופיעו תמונותיהם של נתניהו, נפתלי בנט ואביגדור ליברמן כשעליהן איקס אדום.

"אביב גפן, באווירת ההתלהמות וההסתה נגד נתניהו, קורא באמצע הופעה 'להעיף את ביבי קיבינימט', כשברקע שקופית עם סימני צלב על פניהם של נתניהו ויתר מנהיגי הימין", כתב כץ בפייסבוק. ''משתמט מצה״ל , שמסית נגד ראש ממשלה שהוא ומשפחתו תרמו רבות לביטחון המדינה- ומנהיגי השמאל ציפי ובוז׳י לא מגנים ולא אומרים מילה. פשוט בושה!''.

נציין כי גפן עצר את הופעתו בגני התערוכה כדי לצעוק "נתניהו חיבל ביחסים עם אמריקה. אנחנו בבידוד מושלם, הוא שם חצי מישראל מתחת לקו העוני, הוא לא השאיר תקווה לכם, לסטודנטים, ליצור חיים נורמליים פה בישראל".

"בשמי ובשמכם אני מקווה שבהליך דמוקרטי - צריך להעיף את ביבי קיבינימט", צווח גפן לקול תשואות הקהל.

ח"כ הרב הלל הורוביץ (הבית היהודי), שנכנס לכנסת במקומו של אורי אורבך ז"ל, גינה בחריפות את דבריו של הזמר וטען כי הוא חצה קו אדום. "ההסתה שלו חצתה את הגבול התרבותי ולכן כל הגופים הממלכתיים צריכים למנוע ממנו כל אפשרות להופעה ציבורית.

''גפן מופיע מידי שנה בימי העצמאות, בבמות מרכזיות, על חשבון הציבור ואין שום מקום לתת לאיש הזה במה ציבורית. אם אביב גפן כל כך סובל במדינת ישראל, שיתכבד ולא יופיע על חשבוננו", הוסיף.