אוהדי מכבי. צריכים להתחיל לחשוש
אוהדי מכבי. צריכים להתחיל לחשושפלאש 90

המירוץ לאליפות ליגת העל בכדורגל לעונת 2014/15 לא נראה צמוד יותר. ללא שום ספק, מכבי תל אביב היא המועמדת הטבעית לזכות באליפות השלישית ברציפות, אך נראה שבניגוד למצופה מהם, קל זה לא יהיה.

אמש (מוצאי שבת) יכולים היו האלופים מתל אביב לעשות צעד משמעותי בדרך לאליפות ולפתוח פער של ארבע נקודות מסגניתה, עירוני קריית שמונה, אך הצהובים המשיכו את היכולת המגמגמת שלהם מהתקופה האחרונה והגדילו לעשות כשהפסידו בתוצאה 0:2 להפועל חיפה מתחתית ליגת העל.

חיפה, עם מאמנם החדש טל בנין, שברו עם ניצחונם הערב רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. הצהובים מנגד הפסידו לראשונה מזה 11 משחקים ופיספסו הזדמנות להגדיל את הפער בצמרת אחרי שקריית שמונה ובאר שבע שמטו נקודות גם הן אמש.

עירוני קריית שמונה שמטה את הנקודות כשסיימה בתיקו 1:1 עם הפועל רעננה שהולכת ומסתמנת כאחת מהפתעות העונה. הקבוצה מרעננה אחראית לסיפור הביזארי ביותר של העונה כשפיטרה את מאמנה חיים סילבס, וכעבור יומיים החזירה אותו לתפקיד. מאז חזרתו של המאמן המפוטר, רעננה לא עוצרת ומתבססת בחלק העליון של טבלת ליגת העל, כשהיא עושה את זה בתצוגות ענק.

בקצב הזה, רעננה עוד עשויה לתפוס את מקומה של אחת הקבוצות עם סגל השחקנים המוכשר ביותר ותקציב השלישי בגודלו בליגה, הפועל באר שבע. לאחר שתי עונות בצמרת ליגת העל, אך כאלה שנגמרו בלא כלום, בבאר שבע העונה כיוונו גבוה מאוד ולשם כך הנחיתו שחקנים מרשימים ביותר. 

אחרי עוד הפסד אמש, 2:4 למכבי נתניה, בבאר שבע ימשיכו לחלום ולראות איך הצמרת מתרחקת. קשה לשים את האצבע על הבעיה בבאר שבע, המנטליות או המאמן. בינתיים הם עדיין במקום השלישי, אך בקצב הזה הם עוד עשויים לסיים במקום השישי את העונה.

יתר משחקי ליגת העל אמש: בני סכנין - הפועל פ"ת 0:0, מ.ס אשדוד - הפועל עכו 0:0.

הערב (ראשון) בשעה 19:30 תתארח בית"ר ירושלים באצטדיון המושבה מול מכבי פתח תקווה.