בני קצובר
בני קצוברהלל מאיר

ערב הבחירות לכנסת ב-17 במרס, צפויים עשרות אלפי משתתפים להגיע לעצרת ענק בכיכר רבין להבעת נאמנות לארץ ישראל באירוע שמארגן המטה המאוחד למען ארץ ישראל.

יו"ר ועד מתיישבי השומרון בני קצובר, ממשתתפי האירוע, שיתקיים במוצאי שבת שלפני הבחירות, מדגיש כי "אנחנו ניצבים לפני מערכה בעלת חשיבות עליונה, כאשר עתיד העם היהודי בארץ ישראל מונח על כף המאזניים. לכן חובה על כל יהודי הנאמן לעמו בארצו להגיע ולהתייצב בכיכר מלכי ישראל על מנת לחזק את גוש הימין ליצירת שובר שוויון פוליטי.

''זאת במיוחד אל מול ניסיונות משותפים של אותם גורמים העוינים את הציונות האמיתית לצד חבריהם בתקשורת אשר עושים מאמצים עילאיים של הרגע האחרון על מנת לייצר אווירת שווא מלאכותית כאילו העם שובר שמאלה".

לדבריו "המחנה הציוני וחבריהם ותומכיהם המפוקפקים באירופה ובימים אלו בעיקר בארצות הברית חוברים יחדיו על מנת לשבור את כוח העמידה של העם היהודי ושל עם ישראל. לפיכך, מוטלת על כתפי כולנו אחריות כבדה לעמוד כצוק איתן במערכה זו ולהתייצב בכוחות מלאים לעצרת".

"כידוע, דווקא עקב התחזקות אחיזתנו ביהודה ושומרון שמגיעה לכדי 400 אלף יהודים ש-100 אלף מהם מתוכם מתגוררים מחוץ למפת גושי ההתיישבות, השמאל במבצע של הרגע האחרון יחד עם בני בריתו בארצות הברית מנסים לקבל החלטות גורליות שמשמעותן גירוש של כ-100 אלף יהודים מבתיהם לצורך מכירת לב ארצנו לידי חמאס ודומיהם. זו המערכה העיקרית שאנו ניצבים לפניה ומכאן החשיבות העליונה בעשיית כל מאמץ על מנת לסכל מהלך אובדני זה".

יצוין כי שבוע לפני כן, במוצאי שבת הקרובה, תתקיים בכיכר רבין עצרת של ארגוני שמאל בקריאה להחליף את השלטון בישראל ולהקים מדינה ערבית בלב ארץ ישראל.