בניון במדי נבחרת ישראל. היה בטופ העולמי
בניון במדי נבחרת ישראל. היה בטופ העולמיצילום: פלאש 90

למרות יכולת רעה ביותר עד לפני כמה מחזורים, מכבי חיפה עוד עשויה למצוא את עצמה בפלייאוף העליון בסיומה של העונה הסדירה בליגת העל שבכדורגל.

הערב (שני) חיפה עשתה צעד גדול בדרך לשם, כשהפכה פיגור לכדי ניצחון בתוצאה 1:2 על מכבי נתניה שהייתה גם היא בעלת סיכוי רב להיכנס אל הפלייאוף העליון, סיכוי שעם ההפסד הערב כנראה נמוג.

חיפה פתחה את המשחק בצורה לא טובה, כשנתניה המשיכה לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב בליגה, וזה לעקוץ. בהתקפה מתפרצת אחת, ובזכות טעות של מגנה של חיפה, הצליחה נתניה לעלות ליתרון משער של ערן לוי.

חיפה לא הרימה ידיים וכבר בתחילת המחצית השניה הצליחו להשוות משער של חלוץ הרכש המצויין שהגיע מצרפת לאחר עונה וחצי, אלירן עטר. עטר שהיה פעיל מאוד תירגם הרחקה לא טובה בהגנת נתניה לשער שיוויון ונראה היה שהשער השני לא יאחר מלבוא גם הוא.

ואכן, לא עברו 8 דקות ומכבי חיפה קבעה מהפך, ועוד איזה. יוסי בניון, הסמל של הירוקים בעידן הנוכחי, שהגיע מהטופ של הכדורגל העולמי ועדיין לא הצליח להצדיק את שכרו ולהביא את עצמו לידי ביטוי בליגה הישראלית, כבש לאחר מסירות קבוצתיות ופרק את כל מה שהיה בו.

בניון נשבר ולא הצליח לעצור את הדמעות, במה שנראה כמו כאלה שצבר זמן רב. לדברי הכוכב החיפאי, לדמעות לא היה קשר לביקורות שנאמרו ונכתבו עליו, רק "התפרצות רגשות".

בסיום, ניצחון שמקרב משמעותית את חיפה לפלייאוף העליון. על חשבון מי? במחזור הקרוב נדע הרבה יותר.